Tämä tekee minut onnelliseksi

Vierailija

Tiedättekö sen yhden blogin, johon joku jenkki oli listannut 1000 syytä olla onnellinen arjessa. Aloin miettimään että paljon helpompi olis kyllä keksiä asioita, joista olla onnellinen juhlassa --- eli matkoilla. Tässä mun listan alku, keksittekö lisää?

Kun olen ostanut matkan johonkin uuteen paikkaan jossa en ole ennen käynyt ja lähtöpäivä lähenee.

Kun olen vihdoin saanut kamat laukkuun eikä se paina vielä paljon mitään.

Ikkunapaikka lentokoneessa, pilvetön taivas ja alhaalla näkyy Alpit tai Himalaja.

Hyvä ja siisti hotellihuone.

Kun menen lentokoneeseen ja viereinen paikka jää yllättäen tyhjäksi.

Lentokapteeni joka kertoilee kivasti, missä nyt lennetään.

Kun hotellihuoneessa on kerrankin hyvä lukuvalo sängyn vieressä. Ja vessan peilin edessä kunnon valot.

Kun astuu lentokoneesta ulos ja kasvoille leyhähtävä ilma on kuuma ja kostea kuin lehmän henkäys.

Helena

Kommentit (12)

Vierailija

1. Kun lentokoneen naapuripenkille sattuu joku mukava ihminen, niin kun viimeksi. Terveisiä Tampereelle, kylä lähtee! (tämä kuulema menee kokonaisuudessa näin: koko kylä lähtee matkalle)
2. Leyhähdys lämpöä naamalle ja iholle, kun koneen ovi avataan - hianoa.
Reino : )
+
3. Hyvä palvelu ja iloinen naama hotellin respassa.

Vierailija

Vaihdan paikallista rahaa jo Suomessa, koska silloin matka tuntuu jo niin todelliselta. Matkan odotus on oikeastaan se kaikkein mahtavin olotila.

Reissuiita

Vierailija

Se istuu lentokoneessa vieressäni ja puhelemme mukavia, katselemme toisiamme, se sanoo: minä rakastan sinua, niin minäkin sinua, sanon. Seuraavana iltana se juo pään täyteen ja polttaa jonkun pilven, alkaa haukkua kuin rakkikoira. Onneni oli lyhyt. Niin monet muutkin onnet.

Mikko

Vierailija

Näin monet:\"Lämpimän ilman lehahdus kasvoille lentokoneen oviaukossa!\" Siitä tunnen myös minä onnellisuutta. Aamiaisen nauttiminen avoimen taivaan alla hiipivässä kuumuudessa. Lintujen sirpsitys. Etelän ilman ominaistuoksu. Tieto että lomapäiviä on vielä monta jäljellä. Meren vilpoisuus aurinkokuumalla iholla. Palmujen huojunta,kukkaloisto.....!

Riitta

Vierailija

lämmin ilta, hyvä rantaravintola, pöytä aivan veden rajassa, paljaat varpaat, makoisa ateria, yllättävä jälkiruoka, kupliva seura, lomafiilis!
blondi

Vierailija

Hihkun aina riemusta, kun läpäisen lentokentän turvatarkastuksen täysissä sielun ja ruumiin voimissa: en ollutkaan unohtanut puolen litran vesipulloa reppuun eikä taskuun jäänyt kolikko yllättäen herättänytkään tarkastusporttia eloon. Ei tarvinnutkaan alentua nöyryyttävään ruumiintarkastukseen, vaikka housut ovat jo valmiiksi kintuissa, kun vyö pitää riisua läpivalaisuun. Jee!

Vierailija

Pitkäjalkaisena pidän käytäväpaikasta minäkin, vain keskipaikka on kauhistus, kun kyynärpäät väkisin tuntuvat osuvan vieruskaverin poskiin.
Jokerimajoitus joka onkin luksusta, se on onnea. Ja lomaromansssi ;)
Ripa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat