Tjäreborgin hintahuijaus netissä

Vierailija

Tjäreborg se vain vuodesta toiseen huijaa hinnoilla
nettisivujensa äkkilähdöissä. Liki aina hinta onkin
paljon ilmoitettu kalliimpi kuten vaikka juuri nyt:

ma 7/6 Preveza matkajokeri 309e
todellinen halvin hinta onkin 539e

ti 8/6 Hurghada matkajokeri 259e
todellien hinta onkin 299e

Ja vaikka palaa alkuun ja tyhjää selaimenkin välimuistin
niin aina vain uudelleen mainostetaan halpaa
hintaa ja kun sitä klikkaa niin hinta onkin
paljon kalliimpi eli kyse ei ole siitäkään että
joku juuri olisi vienyt sen halvan matkan nenän
edestä vaan tahallisesta linssiinviilaamisesta.

Tämä sama on jatkunut Tjäreborgilla jo useita vuosia.

Vastaava tekee toki myös Alma Tour siten että
jos on varaamassa matkaa maakuntakentältä niin
vasta siinä vaiheessa kun on jo antanut kaikki
hlötietonsakin sinne ja on vahvistamassa matkaa
putkahtaakin ruutuun 100e lisämaksu nimellä
MAAKUNTALENTOLISÄ.
Vasta maksuhetkellä nyhdetäänkin satasen lisää
ja moni ei sitä edes huomaa.

Kommentit (13)

Vierailija

Samaa olen huomannut Matkapörssin tarjouksissa.
Etusivulla lukee tarjous vaikka 580€ Bangkok no kun klikkaa sitä tulee osio mistä valitaan päivät jne. ja vaikka miten yrittää moista tarjousta ei löydy!!! Eikä myöskään poistu sivulta jos sattuis olemaan juuri myyty viim.tarjous.
Olis kiva kuulla mitä kuluttajan on mieltä näistä.

Vierailija

Tuo on ikävää mainontaa, olen itsekin törmännyt asiaan. En ole asioinut heidän kanssaan kolmeen vuoteen enkä edes harkitse heidän tarjouksiaan.
Kristiina

matti matkailija

Aurinkomatkoilla on mielestäni ollut reilu peli ,viimevuosina olen aina ostanut vain sieltä äkkilähtöjä,enkä ole pettynyt.Sillä myydään mikä on esitelty

Tää on niin tätä

Tätä tekevät kaikki lentoyhtiöt ja vertailusivustot ja aika moni matkatoimistokin. Ärsyttävää, mutta kun siihen tottuu, oppii olemaan uskomatta ja käyttämään sensijaan esim. hintahaarukkaa hakuehtona.

(On muuten raivostuttavan yleinen kikka kaupoissakin. Menet 5 min avaamisen jälkeen ja kas, se superhalpa tarjoustuote-erä onkin jo loppunut...)

Anja

Olemme parhaillaan valitsemassa kevään äkkilähtöä (valmismatka), matkanjärjestäjäksi kelpuutamme vain Aurinkomatkat tai Tjäreborgin.

Viikon ajan lähtövalikoimaa seuranneena en ole kohdannut ainuttakaan \'hintahuijausta\' kummaltakaan matkanjärjestäjältä. Testasin jopa Tjären \'Happy Hour\'-tarjouksen (s-postissa saatavat erikoishinnat muutamiin kohteisiin), alennukst täsmäsivät täysin.

Ainoa ero noiden kahden välillä on, että Tjärellä lentoateriat ja kuljetukset kohteessa eivät kuulu ilmoitettuun hintaan. Tieto ilmoitetaan vasta jo käytännössä valittuasi matkan. Kumpikin näyttää selkeästi myös äkkilähdön alennuksen.

Netistä matkaa ostettaessa kannattaa kuitenkin aina olla tarkkana, oli sitten kyse valmismatkasta mutta erityisesti jos on varaamassa omatoimimatkaa. Pitää erikseen tutkia, mitä kuuluu maksettuun hintaan, yllätyksenä voi olla erillisiä maksuja peruutuksista, aterioista, kuljetuksista, matkalaukuista, käsimatkatavaran koosta.

ei tällee

Ketju on asialinjalla.Mutta yksi tökerö virhe,
otsake pitäisi olla \"hintahuijaus netissä\"

Tuo Tjäreborgin mainitseminen on epäasiallista kun ketju mainitsee monia muita.

Täällä toki on aina ollut tyyli että nostetaan nimi näkyviin kielteisessä valossa.
Eli otsake pitäisi olla neutraali,ja sisältö toisi virheet julki.

Noo, kaikilla ei ole sivistystasoa tarpeeksi.

seirita

Itse olen lentänyt Tjäreborgin lennoilla ja hinnat on oikein.Nyt seuraavaksi lennän Norweigenillä,hinnat tiedän, kosksa suoraan netin kautta varasin.Ei voi erehtyä.

Ihan aikusten oikeesti

Jos olet ihan oikea omatoimimatkaaja ja ostat matkasi netistä, tiedät että myös lentoyhtiöt ja hotellit huijaavat meitä samalla lailla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat