Goa

Vierailija

Minun pitäisi päästä karkuun syntymäpäiviä tammikuussa. En jaksa lentää kovin kauas, joten ajattelin, että Intian Goa voisi olla sopiva kohde. Emiraatit ja Kanarian saaret ovat niin tuttuja, että sinne en kaipaa. Onko Goa hyvä kohde viikon pituiselle talvilomalle? Ovatko mahataudit yleisiä? Riittääkö näkemistaä? Lentoaika on kuulemma n.6 tuntia.

Synttärisankaritar

Kommentit (2)

Vierailija

Suosittelen lämpimästi! Olimme kuusihenkisen perheen kanssa talvilomalla Goassa, eikä minulla ole kohteesta pahaa sanottavaa. Lentoaika on tosiaan inhimillinen, lämpöä riittää (ei kuitenkaan liian kuumaa), ihmiset olivat uskomattoman ystävällisiä, ruoka hyvää, hintataso edullinen. Liekö hyvää tuuria, mutta meistä ei kukaan sairastunut maha- tai muuhunkaan tautiin. Käsiä kannattaa toki pestä ahkerasti, ottaa mukaan käsidesiä ja katsoa, missä ja mitä syö. Hyvää matkaa!

goafani

Vierailija

Tämä on taas niitä - \'toiset tykkää, toiset ei\' juttuja. Itse en lähtisi viikon reissulle, mutta jos ei pidenpää aikaa ole, niin parempi se kuin ei mitään.

Goassa ensimmäinen kulttuurishokki oli se, että pidä laukun hihnasta/kahvasta kiinni, taikka varaudu maksamaan kantajalle riksaa.

Toinen oli se, että, nöyrry sen verran, että katselet jalkoihisi. Niitä lehmän jätöksiähän on pilvin pimein.

Kolmas - ota taskulamppu mukaan. Sähkökatkoksista varoitellaan, eikä turhaan. Niitä oli ainakin meidän reissumme aikana.

Mutta: Mahtava oli matka. Todella eri kulttuuri kuin Kanarialla ja jopa erilainen kuin Ruåttissa. Kannattaa vaan asennoitua niin, että asiat eivät kertakaikkiaan ole niinkuin kotona.

Siis - suosittelen lämpimästi.

Ai niin. Kaupustelijat voivat olla yhtä rasittavia kuin esim. Epyktissä, mutta niistä ei kannata välittää.

Hese

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat