Äkkilähtöjen määrittelemätön majoitus

Vierailija

Onko kenelläkään kokemuksia määrittelemättömästä majoituksesta Bulgarian Sunny Beachillä (tai lähellä sunny beachia)? Millä matkatoimistolla olette olleet?

Kommentit (8)

Vierailija

Jep, Dominalla jossain hirveässä loukossa.
Bulgariassa ne halvimmat hotellit on muutenkin
karmeitä p-läpiä ja jos joutuu määrittelemättömään
* hotelliin niin saa ikimuistoisen kokemuksen.

Bulgariassa kun *** hotellitkin on monesti vielä
karmeita homeloukkoja.

Vierailija

Ei ole kokemuksia Bulgariasta eikä muualtakaan mutta työkaverini on harrastanut näitä määrittelemättömiä majoituksia jo vuosia, mm Kreikassa ja Turkissa.

On melkoista onnen kauppaa. Voit päästä vaikka neljän tähden hotlaan tai johonkin homeloukkoon.

Nipsu

Vierailija

Ei ole kokemusta mistään määrittelemättömästä hotellista, ei muuallakaan, saati Bulgariassa (jossa en ole koskaan käynyt).
Bulgarian hotellit ovat aina kysymysmerkki, eli taso on aivan eri kuin muualla lomamaissa eli en kyllä suosittele.... saattaa saada jonkun rähjäisen homeloukon asuttavakseen.
Tuulia

Vierailija

Tuulialla tuntuu olevan varsin vahva mielipide asiasta vaikkei olekaan mitään kokemusta.
Kerran saanut gardalla 4+-majoituksen jokerilla, toisen kerran kanarialla aivan ihastuttavan huoneen.
Bulgariasta ei kokemusta.

Annastiina

Vierailija

Matkan onnistumisen kannalta on tärkeintä, että odotukset täyttyvät tai ylittyvät. Jos ne alittuvat, matka on pielessä.

Jos otat nimeämättömän majoituksen, odota siis tosi vaatimatonta huonetta. Jos saat sellaisen, sait mitä odotit. Jos pääset hyvään hotelliin, odotukset ylittyvät. Näin onnistut aina.

Martta

Vierailija

Annastiinalle: olen sen verran matkustellut vuosikymmenien varrella että tiedän myös sen mitä VOI SAADA pahimmassa tapauksessa ja ne ovat usein juuri niitä joita on määrittelemättömien valikoimissa. Ikä vaikuttaa siihen mitä haluaa ja mistä haluaa maksaa. Itse maksan kyllä siitä että asuinpaikka on suhteellisen tasokas. Tuttavien, työtpvereiden ym. kertomukset ovat myös faktaa.
Kerran on sattnut sellainen , määritelty hotelli, joka oli ala-arvoinen, saatiin hyvistystä ja niin sai siitä \"läävästä\" moni muukin.
Bulgarian \"neukkuhotelleista\" olen myös kuullut juttuja...eikä tuttavapiiriini kuulu valehtelijoita.
Tuulia

Vierailija

Tuulialle !

Minä en ymmärrä, miksi pitää antaa kommenteja sellaisesta asiasta mistä ei itsellä ole kokemusta.
En haluaisi keskustella mitään ns. mutu-tuntumalla.
Vaikka kuinka olisi tuttavia, \"jotka ei valehtele\",
niin mielestäni ihmiset kokee asiat eri tavalla, se mikä toiselle on karmea homeloukku, saattaa toiselle olla ihan kelvollinen tai toisinpäin, eli vähintäänkin haluan kertoa vain itse kokemaani asiat ja nekin vain kertoa omana mielipiteenäni enkä julistaa niitä toisille ohjeina.

Matkailija

Vierailija

Olen ollut ainakin 50 kertaa äkkilähdöllä joten kokemusta on runsaasti.
Kaikki muut määrittelemättömät on olleet joko ihan asiallisia tai jopa hyviä mutta kaksi karmeinta kokemusta on juuri Bulgariasta. Ei enää ikinä sinne.
Siellä tosin monet *** hotellitkin on sellaisia että
monen suomalaisen mielestä ne on täysin asuinkelvottomia.
Kausi on siellä lyhyt ja rahat yritetään nylkeä
mahdollisimman tehokkaasti.

Suurimma osan vuodesta kun ne hotellit on suljettuina niin ei niihin paljoa satsata.

Bulgarialaisten **** vastaa samaa muin monessa
muussa maassa ** perushotelli ja kun nuo määrittelemättömät
tuntuu useimmiten on * karmeita murjuja niin
Bulgarian vihaajaksi siinä vain tulee kun sellaisen
matkan ostaa.

Heikki

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat