Vanha Matka Opas lehti??

Vierailija

HEI

Olen menossa Panamaan ens talvella. Olisiko kellään Matka Opas 6/07 ja 8/07 missä on artikkeleita Panamasta.

Voisiko joku ystävällisesti myydä lehdet minulle? ta kopioda artikkelit tai scannata artikelit ja lähettää mulle?
Tai jos teillä olisi jotain muuta Panamasta?

puija_83@hotmail.com

Kommentit (11)

Vierailija

Kirjoitin hakuun Panama, mutta mitään ei löytynyt. Oletko itse kokeillut, vai neuvotko vaan mutu-tuntumalla. Käsittääkseni lehtikin neuvoo etsimään vanhoja lehtiä kirjastoista tai muilta ihmisiltä . Että se siitä neuvosta.

Vierailija

Hei. Kirjoitin hakuun panama ja sain 4 kokonaisuutta: jutut vuodesta 99, costarica (en tiedä miksi ehkä jutussa mainittu panama),
- panama salaisuus pinnan alla ja
- panama laiskiaisen kotimetsistä jne.

näistä panamajutuista on ihan kunnon pätkä. skrollaa hakutulossivua alemmas? vai mikähän auttaisi? ehkäpä joku voisi lähettää ne vanhat lehdet? itse lahjoitan omani aina eteenpäin

Vierailija

Kiitos edelliselle ohjeesta, nyt minäkin jo löysin artikkeleita. (eivät kyllä ole samoja mitä on lehden listassa) mutta kelpaavat ensi alkuun.

Vierailija

Nämä löytyneet jutut ovat pieniä pätkiä lehdissä olleista jutuista, eli vanhat palataa ketjun alkuun, - vanhat lehdet tarvittais, että jutut voi lukea kokonaan - se siitä.

Vierailija

Voin ottaa sulle kopsut jutuista, jos tuot mulle halvimman panamahatun tms pientä ja kevyttä tuliaiseksi ;)
Lähetä postiosoiteesi
sarisopanen at gmail.com

Vierailija

Ota vanha kunnon google käyttöön (jos kieliä osaat...) tai sitten kysy toimituksesta jos sieltä saisit ostaa tuon artikkelin. En tiedä miten Matkaopaslehti toimii, myykö artikkeleita ja miltä ajalta. \"Joku muu\"lehti myy se vanhenpia numeroita että artikkeleita.
epävarma vinkkaaja

Vierailija

Kieliä en osaa, mutta suomea kylläkin.
Toimitus ilmoittaa arkisto-osioissa, mistä löytyy vanhojen juttujen otsikot --

\"Aiemmin ilmestyneitä lehtiä voit kysellä esimerkiksi kirjastoista tai lehden tilaajilta keskustelupalstallamme.\"

Tämä ketju alkoi sillä, että joku kyseli lehtiä keskustelupalstalla - ohjeita on tullut jos minkälaisia - kannattaisikohan ensin perehtyä mistä keskustellaan ja vastailla vasta sitten.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat