vitsi

Vierailija

Olin lapsenlapsen kanssa rannalla. Ohi käveli bodarin näköinen kaveri bullterrierin kanssa. Lapsenlapsi kysyi saako silittää. Sai silittää.
Lapsi: Onko toi maastokoira?

Kaveri arveli että voi se ollakin : )

Vaari

(ei tämä matkailuun liity, mutta tuli mieleen tosta Suomen paras ranta jne)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Reinoko se täällä vitsailee :)
(en ole nähnyt muilla tota : ) merkkiä...

Mulle tuli mieleen yksi matkailuun liittyvä. Miksi blondi kiersi maailmanympäri uudestaan ja uudestaan? - Halusi nähdä, mihin aurinko laskee.
Milla

Vierailija

Blondit ilmeisesti reissaa paljon, näitä Reissuliisoja on monta omassakin tuttavapiirissä.

Vanha blondivitsi kysyy, miksi blondi tuli lentokoneeseen shampoopullo kädessä ja pyyhkeeseen kietoutuneena? \"No kun täähän on kuulemma suihkukone.\"

Niksu

Vierailija

Lentokone lensi Italiasta Amerikkaan, lentäjän lisäksi koneessa oli: G.Bush, Paavi, pieni koulupoika. Lentäjä ilmoitti putoamme ja meillä ei ole kun kolme laskuvarjoa. Bush kaappasi heti varjon ja sanoi \"olen tärkein ihminen tässä koneessa\" ja hyppäsi. Paavi sanoi koulupojalle \"ota varjo \"sinulla on elämä edessäsi\" Poika vastasi \"me selviämme kaikki, Bush otti vahingossa mun koulurepun\"

Vierailija

Ha haa, aika hyviä vitsejä! Jopa tuo turkulaisversiokin. En tosin ole kotoisin Turusta, mutta poika opiskelee siellä.

Lisää, lisää!

Vierailija

Tämä kerrottiin jossain leffassa. Kapteenilta jäi kuulutuksen jälkeen vahingossa mikrofoni auki. Sanoi varamiehelle: Nyt tekisi kyllä hyvää kahvi ja lentoemäntä hyvää.

Lentoemäntä kuuli tämän matkustamoon ja suuntasi äkkiä kohti ohjaamoa.

- Kahvi unohtui! tokaisi matkustaja.

Vierailija

lentokentän limuautomaatissa kokis maksoi 2 e. blondi osti pullon ja sitten toisen ja lopuksi hänellä oli syli täynnä pulloja.

joku siihen ihmettelemään että eikö jo riitä. blondi totesi: enkai mä nyt lopeta kun mulla kerrankin on näin hyvä tsägä

Vierailija

Blondi meni laskuvarjohyppykouluun. Opettaja kertoi että kun hyppääjä on 300 jalan korkeudessa hän voi alkaa valmistautua alastuloon.

- Mistä tiedän olevani 300 jalan korkeudessa, blondi kysyi.
- Hyvä kysymys. Tiedät sen siitä, että voit jo tunnistaa maassa olevien ihmisten kasvojen piirteitä, ope sanoi.
Blondi pyöritteli silmiään:
- Niin mutta entäs jos en tunne niistä ihmisistä ketään.

Vierailija

blondi liftasi ja pääsi rekan kyytiin. katseltuaan hetken kuskin vaihdekepin käyttöä totesi:
mä voin kyllä hämmentää tota bensaa niin sä voit keskittyä ajamiseen

Vierailija

Metsästysmatka.

Metästäjä soittaa hätäpuhelun metsältä: kaverini on kuollut!

Päivystäjä: Ei syytä paniikkiin. Varmistukaa ensiksi että hän tosiaan on kuollut.

Päivystäjä jää odttamaan linjalle ja kuulee laukauksen.

Metstästäjä: Niin, ja entä sitten?

1,5 miljoonaa ihmistä äänesti tämän maailamn parhaaksi vitsiksi 40000 ehdokkasta v 2001 http://www.laughlab.co.uk/

Vierailija

Rikas turisti saapuu keskellä talouslamaa pikkukylän hotelliin. Hän asettaa 100 euroa vastaanoton tiskille ja lähtee katsomaan huoneita.
Hotellijohtaja lähtee saman tien 100-lappusen kanssa lihakauppiaalle maksamaan velkaansa..
Lihakauppias menee karjankasvattajalle ja maksaa samalla setelillä velkansa tälle.
Karjankasvattaja menee paikalliselle huoltamolle ja maksaa velkansa sinne.

Huoltamoyrittäjä menee kylän ilotytön luo ja maksaa tälle 100 euron velkansa.

Ilotyttö menee hotelliin ja maksaa velkansa sinne 100-lappusella.
Hotellijohtaja laittaa setelin takaisin tiskille.
Turisti palaa takaisin vastaanottoon. Hän ei pitänyt huoneista ja ottaa 100-lappusen takaisin.
Kukaan ei siis ansainnut mitään, mutta koko kylästä tuli velaton ja kaikki katsovat myönteisesti tulevaisuuteen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat