Kreikka rulettaa

Vierailija

Aika jännä juttu tuo \"Kesän suosikkini\" äänestys. Kreikka on kirinyt hirveän etumatkan seuraaviin. Missä vika?

Late

Kommentit (11)

Vierailija

Olettavat että siellä on halpaa! No... ei kannata ihan akikkeen uskoa, ksyymyskiin vastataan mitä vastataan, totuu on toinen.
Nyt on ainakin meneillään erityishalvat kreikkaviikot eli viikon reissuja parhaimmillaan alle 200 e. Eli reissuja on jäljellä vaikka kuinka. Kysely on vain kysely, ei muuta.
Lomalle viikon päästä

Vierailija

Mikäs ihme tuo nyt on, vaihtoehdot ovat aika huonoja,Kreikkahan tuossa on ainoa finnien lomamaa varsinaisesti, Ranskaan ei olla totuttu jne.Itse laitoin muu... sillä myöskin muuta on ohjelmassa kuin Kreikkaa ja enmmän sitä muuta.
Tuulia

Vierailija

Äänestin Italiaa ja kolmen kärkeen kuuluvat minusta myös Espanja ja Ranska. Niissä kaikissa on mm parempi ruoka kuin Kreikassa. Myös enemmän ja monipuolisemmin nähtävää.

Kunnioitan silti kreikkahullujen valintaa, kukin tulee tyytyväiseksi omalla tavallaan. Olisi hauska kuulla teiltä mikä sinne Kreikkaan niin vetää?

Niksu

Vierailija

Kreikassa viehättää kulttuuri. Toivottavasti vieläkin polttavat tupakkaa pienissä kaupoissa sisällä. Parkkeeraavat paikkoihin, joissa lukee no parking. Myyvät käyriä banaaneja tien laidassa huonoon hintaan. Ajavat kaikki ylinopeutta eivätkä käytä kypärää moottoripyörällä ajaessaan. Jos sulta puuttuu kauppalaskusta 50 senttiä, kauppias antaa sen anteeksi. Tai maksa seuraavalla kerralla! Vaikket ehkä koskaan enää palaa kyseiseen kauppaan. Ja olettavat saman myös toisinpäin, jos ei ole ihan tarkkaan antaa takaisin niin so what? Se on vain elämää!! Ja lapset ja nuoret kunnioittavat vanhempaa ihmistä, jopa päästävät ohi kaupan jonossa sanoen parakalo.

Eli on niin ihanaa, kun kreikkalaiset ovat niin kansalaistottelemattomia, eivätkä välitä turhista säännöistä! On toki vaarallistakin heidän toimet, mutta periaate on se, että me tehdään niinku halutaan eikä kunnioiteta kaikkia turhia sääntöjä!!!

Sellaista rentoutta kannattaisin Suomeenkin, liikennesääntöjä lukuunottamatta. Mitä sitten, jos joku polttaa tupakkaa kaupassa, hei haloo?? Kerran täällä vain eletään. Se tuntuu olevan kreikkalaisten elämänohje, ja samaa ajattelen itse. Siis aika Kreikassa on todella rentouttavaa tiukkapipo-Suomen jälkeen!

Vierailija

Kysely on mielestäni johdatteleva, vaihtoehdot vähissä.
Ranska on etusijalla Euroopaan maista ja sen jälkeen aika moni muu maa jonne on antoisaa tehdä kaupunkilomamatkoja. Kultuuria on kaikkialla Euroopassa, ei ainostaan Kreikassa, kaikki sitä eivät vaan taida tietää. Kreikka on ollut lomailijalle edullinen maa, silti kait sitä joku suosii.
Suski

Vierailija

Samaa mieltä, johdatteleva kysymys. Itse menen Pohjois-Norjaan, vastasin lähialueet joka on saanut vain 14 ääntä! Suomalaiset matkustaa sankoin joukoin Ruotsiin, Baltianmaihin, Norjaan. Miksei näy tuloksissa?

Sammakkomies

Vierailija

Itse ruksasin \"muu\" ja minulle se tarkoittaa mm. kaupunkilomia. Se olisi voinut olla jonkinlaisena tarkennettuna vaihtoehtona sillä eihän läheskään kaikki mene rantalomailemaan ja ainoastaan sellaisielle lomalle. Pidän ksymystä ja vaihtoehtona lähinnä Kreikka-mainoksena kun sattuu näin kesäkauden alkuun.
Meillä virisi ajatus Bornhomista mutta pitkien lentojen takia se muuttuu kyllä helpommaksi eli Gotlanniksi heinäkuussa. Siellä oltiin myös viime kesänä.
Tuulia

Vierailija

Pari kommenttia uusimpiin viesteihin.

Kreikkahan ei ole ollut mikään kovin edullinen lomakohde enää vuosiin. Ehkä me suomalaiset emme vain ole huomanneet sitä. Tai katsomme sormien lävitse kun kyseessä on lempparimaa Kreikka.

Kyselystä se että eihän siinä ole vaihtoehtoina ranta, pusikko tai kaupunki vaan suosikkimaat. Ihan yhtä hyvin kaupunkilomalla voi käydä vaikka Ateenassa tai Istanbulissa.

Myy

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat