Missä Riitta, Hese ja Jokke

Vierailija

Riitta, missä lienet reissun päällä kun sinusta ei ole kuulunut pitkään aikaan? Palaisitpa nuotiolle jo toivoo Maikki

Hese ja Jokke - samat sanat teille

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Rasismia, sanon minä! Täällähän oli juttua että kaikki voivat tänne kirjoitta ja rauhallisin aikein, eli provoilua, kiitos!
Riitta ehtä löysi jonkun jänkäläisen tai sitten eksyi venäjälle!
ärsyynyt

Vierailija

No kylläpä jotkut pienestä ärsyyntyvät. Vinkiksi vain, että matkalle ei kyllä kannata lähteä, jos tällaisesta hermostuu.

Luetunymmärtäminenkin vähän tökkii: Eihän tuo aloittaja millään tavalla sanonut, että VAIN nuo mainitut saisivat kirjoittaa.

Taru

Vierailija

Hese taannoin täällä kertoi lähtevänsä matkoille ja Jokke mökille, ellen muista mönkään? Toivotaan että palaavat, samoin Riitta.

Tasapuolisesti kaikille aurinkoista kesäpäivää!

martta

Vierailija

Esitys: jos haluatte kesksutella keskenänne, ketä nyt olettekin, vaihtakaa sähköpostiosoitteita ja jutelkaa sitä kautta (on foorumeita joissa niin voi tehdä). Tämä on kait avoin keskustelufoorumi?
lukija

Vierailija

Tämä on nimenomaan avoin, mitään rekisteröitymistäkään ei tarvita. Missä kohtaa se olisi kiistetty? Pikemminkin tuntuu, että jotkut (ilmeisen kateelliset) eivät halua lukea tiettyjen nimimerkkien juttuja. Sehän se olisi yritys rajoittaa kirjoittamisen vapautta.

Minä aloin lukea palstaa joitakin viikkoja sitten, kun ajattelin, että täällä olisi asiallisempaa kirjoittelua kuin suomi24-palstalla. Ei minulla ole mitään hajua, keitä nämä mainitut nimimerkit ovat - muutama Joken kirjoitus on osunut silmään.

Ketjun otsikon perusteella jokainen voinee valita, lukeeko viestejä vai ei. Ei se sen kummempaa ole.

Taru

Vierailija

No, Riitta vietti aikaa Lapissa tuntureita ihaillen, sopivasti liikkuen, Ylläksellä uinuen. Takkatulen ääressä mahottomasti nauttien. Rakkauskin kukoisti ja oli mukana ;)Kittilään lennettiin ja Kittilästä pois. Ei vielä tuhkat haitanneet.
Nyt ootellaan Turkin reissua malttamattomana. Vaan vielä pitää nukkua monen monta yötä :/
Kaikille matkailijoille koti-ja ulkomailla ihastuttavia lomakokemuksia. Rakkaudella,,,

Riitta

Vierailija

Oliko Ylläksellä vielä lunta? Valoa ainakin oli, sen arvaan. Olen muutaman kerran ollut Lapissa näihin aikoihin ja mielestäni se on kaikkein upein aika pohjoisessa.

Martta

Vierailija

Katsos Martta, olimme reissussa jo huhtikuun 10 pvä alkaen. Kyllähän silloin lunta oli. Maantiet oli kyllä ihan sulia.
Kävimme ihailemassa mm. Pallastuntureita. Olin ihmeissäni nähdessäni hotellirakennuksen Pallaksen kupeessa. Se oli ihan ränsistyneen näkönen. Sisällä emme käyneet mutta ulkoapäin,,,,huh. Poroja ei paljoa näkynyt. En tiedä missä ne talvisin piileksii, kun kesällä niitä pongailee koko ajan.
Nämä kelit on nyt sellasii, että kelpaa nautiskella myös omalla teressilla, eikä tarvi haaveilla kesästä,,, SE ON! :D
Riitta

Vierailija

Hienoa Riitta kun pääsit sähkön ääreen :) ja seuraava reissu jo häämöttää. Tuli kiva fiilis kun luin Lapin meiningistäsi. Lapissa kaikki kukkii nopeasti...
Ei muuta kun Turkki päälle nyt sitten. Kuulolla ollaan. Itse lomailen tänä kesänä kotomaata ja pohjoismaita, tai voihan olla että äkkilähtö yllättää. Kumppani kaipaa Mallorcalle kun viihtyi siellä viime kesänä. On nyt yhtäkkiä vaihtanut Kreikan saaret Espanjan saariin, vanhuuden höperö ehkä? Suomen kesä on kyllä h-i-e-n-o-!
Maikki

Vierailija

Minäkin olen lukenut heidän matkakertomuksiaan ja haluaisin lukea niitä lisääkin.
En mitenkään halua väheksyä näitä kohde- hotelli- ravintola matkakertomus esittelyjä,toki joku niitäkin kaipaa ja luenhan niitä itsekin, mutta omakohtaiset kertomukset missä kertoja laittaa peliin myös oman persoonansa ovat minulle helmiä.
Älkää nyt kavahtako, en ole etsimässä seuraa enkä metsästämässä matkakaveria, mutta olisinpa halunnut istua Joken vierellä nuotiolla Afrikassa ja olla salamatkustajana Hesen auton hattuhyllyllä.

Hese on kertonutkin olleensa pitkään poissa jouduttuaan häirikön ilkeilyn kohteeksi,onko Joken poissaoloon sama syy?
(Ilkeilyä ja selvää kateutta on havaittavissa tässäkin ketjussa)

Jos näin on,niin mielestäni se on suuri vahinko,sillä varmasti heillä olisi tälle palstalle paljon annettavaa.

Vierailija

Eikö tämä ole yleinen foorumi tarkoitettu kaikille eivain näille kyseisille ihmisille, vai onko tämä samanlainen juttu, kun eräällä toisella keskustelupalstalla eräs alkoi perään kuuluttamaan omia kaksoisnikeillä käyttämiä nimimerkkejään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat