Hyvää palvelua

Vierailija

Oletko saanut koskaan mieleen jääneen hyvää palvelua matkatoimistosta? Me saimme kerran ok-matkoilta uuden prahan matkan kun hotelli huone oli aivan remontin jäljiltä, maalin kärysssä nukuttiin eka yö. Hotelli vaihdettiin sen jälkeen mutta huonompitasoiseen kuin mistä maksoimme. Valitimme matkan jälkeen. Uusi matka oli meidän mielestä tosi hyvää palvelua.
Pia

Kommentit (9)

Vierailija

Pienetkin hyvät palvelut jää mieleen. Viime kesänä Mallorcalla Hispanian opas soitteli pari kertaa perään ja varmisteli onhan kaikki ok, kun emme ilmestyneet bussille kentältä hotelliin. Olimme vuokranneet auton omin päin ja saimme autofirmalta kyydin kentältä.

Vierailija

Kyllä sen perään soiton voi hoitaa tökeröstikin nimimerkkki kokemusta on

Eikä sitä lomalainen aina jaksa muistaa ilmoitella erikoiskyytejään matkatoimistoon :D

Vierailija

Jos ja kun on kyse valmismatkasta eikä käytä matkanjärjestäjän kuljetusta kentälle/kentältä, siitä tulee ilmoittaa oppaalle, ei tarvi koko porukan ihmetellä ja odotella.Joskus on odotettu, pitkä matka kentälle, kaikki ei paikalla, opas on yrittänyt soittaa, ei vastausta. Onneksi on ehditty koneeseen... ihmettelen noita töpeksijöitä!
Livia

Vierailija

Sehän on selvä ja järkikin sanoo, että oppaalle pitää ilmoittaa poikkeamista. Oppaalla on suuri vastuu asiakkaista, pääluvun pitää täsmätä ja aikataulutkin painavat. Jos olisikin sattunut jotain, oltaisiinkin kitisemässä miksi opas ei soitellut perään ja hoitanut hommaansa!

-monalisa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat