ebookersin hintahaitari - mitä mieltä

Vierailija

Mitä mieltä ollaan ebookersin hintahaitarista - onko tässä tolkkua vai ei - näyttää kiinnostavalta mutta en ole kokenut himomatkailija
Raili

http://matkat.ebookers.fi/hintahaitari/

Kommentit (13)

Vierailija

Kyllä vähän piilomarkkinoinnilta haiskahtaa. Onhan ebookersilla mainos tuossa vieressäkin, mikä sinänsä on heiltä fiksumpaa.

Zorbas

Vierailija

Raili täällä! Eläkeläinen sai hyvät naurut! Vai että Ebookersissa töissä! Kertokaa mieluimmin jotain ikävää tästä hintahaitarista kun harmittaa, kun poika neuvoi tekemään prahan lentovarrauksen supersaversin kautta ja tein niin. Mutta nyt tämä hintahaitari näyttää kuuttakytä euroa halvempaa hintaa meidän menopaluu päiville ja harmittaa! Mutta tämä naurunpyrske auttaa. Tällä tavalla sitä töppäillään. Anonyymisti. Ei kai sitä jaksa niin kovasti vertailla koko ajan kaikkea.
Raili ihan oikea!
PS.
se siinä hintahaitarissa on ainakin vikana että se näyttää kalliimmassa hinnassa että säästä jopa 0 euroa!

Vierailija

En minäkään käsittänyt,mitä mainosta tuossa muka oli!

Itse en käytä ebookersia ikinä.LÄhes aina olen löytänyt hotellitkin muuallata halvemmalla,ja yleensä ilman ennakkomaksuja (ebookersilla oon törmännyt niihin usein,kun aloiitelin omatoimimatkailua).Välillä käyn kurkkaamassa,niin yleensä ovat kalliimpia kuin muut.Paitis hotels.com joka yuleensä kaikkein kallein.

Tällasesta löysin viimeksi hyviä hintoja, mutta yleensä kyllä katon lentoyhtiön omilta sivuilta:
http://www.halvatlennot.fi/

Vierailija

Nettivarauksissa hinnat menevät alas ja ylös, ihan kaikkien firmojen. Ebookersia en käytä koska sitä hoidetaan aasiasta käsin eikä ole luotettava, kuulemani mukaan. Hotellivarausta ei ole löytynyt kun asiakas on mennyt hotelliin.Ebookers voi olla halvin monta kertaa, aasialaisen työvoiman takia, mutta luotettavuus on yksi tärkeä pointti.
Itse olen ostanut nettimatkan silloin kun hinta on ollut sopiva, paikat saattavat myös loppua, hinta nousta, mutta myös hetkellisesti laskea.
Ihan jokaisen euron perään ei kannata haikailla.
paljon matkaava

Vierailija

Paljon matkaava on oikeassa siinä, ettei ihan jokaisen euron perään kannata haikailla,kuten myös siinä, että hinnat menevät kaikilla firmoilla ylös ja alas, mutta kokemukset Ebookersista (jota todella olen itse useammankin kerran käyttänyt enkä siis tukeudu kuulopuheisiin) ovat pelkästään positiivisia!

Hoidetaanpa Ebookersia sitten mistä tahansa, on sillä kyllä toimisto ihan Helsingissäkin! Toki puhelinpalveluun vastataan esim. Intiasta (kuten minulle kävi), mutta kun Suomesta soitin, niin palvelukin tuli täysin suomalaisin voimin.

Olen järjestänyt Ebookersin kautta esim. pariinkin kertaan useamman hengen USA:n matkan, joista toinen oli kolmen viikon \"kiertomatka\"; mitään ongelmia ei ollut, paikat lentokoneissa ja huoneet hotelleissa olivat aina ok. Tokihan näin \"nettiaikana\" (ja muutoinkin) voi tapahtua virheitä ja eivätkä tekniset ongelmatkaan ole mahdottomia, mutta lienevät ainakin oman kokemuksen mukaan mahdollisia järjestitpä matkasi mitä kautta tahansa; suurimmat ongelmat olen nimittäin kohdannut tunnetun suomalaisen matkatoimiston pakettimatkoilla!

Vierailija

Minua on Ebookersissa nyppinyt heidän lehti-ilmoittelunsa. Yhtä halpoja matkoja ei olekaan ollut tarjolla, kun on mennyt sivuille katsomaan. Se on ikävää matkailijoiden vedätystä.
Vähään aikaan en ole kokeillut, en tiedä ovatko ehkä parantaneet tapansa.

Late

Vierailija

Ostin tänä vuonna ebookersilta lennot ja hotellin USA:han. Illansuussa kun saavuin hotelliin niin minulle ei ollutkaan hotellihuonetta varattuna.

Tätä kun olen kertonut tutuille niin olen kuullut, että näin on sattunut ennenkin ebookersin kanssa.

Kuulostaa äärettömän epäluotettavalta toiminnalta eli tulevaisuudessa en missään nimessä aio enää ebookersia käyttää. Niitä löytyy paljon luotettavampiakin matkatoimistoja.

Vierailija

Tässä on tyypillinen monimerkkirouvan oma ketju.
Lukekaapa kaikki vastaukset läpi. Ei mitään asiallista. Pelkkää kilpailijan mustamaalausta.
Leimataan mainokseksi, miten. Monta kertaa
ilmenee,tutuilta kuultu. Täysin tekaistu matka
usaan. Ainoastaan 2 rehellisen tuntuista vastausta
muiden taholta. Aiheet ketjuihin lainaa muilta
palstoilta,lehdistä tai mainoksista.

Jotkut täyttää sanaristikoita. Eräs rakentelee
viestiketjuja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat