Matkakuvia mm. Karibian risteily

Vierailija

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Ylenpalttinen palvelu laivalla , meni jopa vähän yli jäyhän Suomalaisen mielestä. Isla Roatan oli kaunein paikka mihin laiva rantautui, oikea paratiisisaari :-)

Vierailija

Mahogany Bay on Isla Roatanilla(Honduras).
Joka ilta kun olimme syömässä oli ilmestynyt uusi hahmo, ei sen puoleen etteikö pyyhkeitä olisi ollut muutenkin tarpeeksi :-) Niitä oli 14 kpl kahdelle hengelle + kylpytakit ....

Vierailija

Kohtuullisesti ?
Lennot Hki-Lontoo-Miami, 3 yötä Miamissa,
7 päivän risteily täysihoidolla tippeineen
(ei sisällä alkoholijuomia) yhteensä n. 1600€ per nuppi

Vierailija

Katsoin ensin mitä matka olisi maksanut itse netistä kasaten mutta pyysin kuitenkin tarjouksen Nummelan matkatoimistosta. Paketti oli yllättäen selvästi halvempi! Lisäksi Sanna oli käynyt vastaavalla risteilyllä ja osasi näin ollen antaa
hyviä vinkkejä. Kannattaa pyytää tarjous ja verrata sitten mihin hintaan saisi saman paketin jos hankkisi sen itse.En usko että hän pahastuu vaikka laitankin hänen sähköpostiosoitteensa tähän:
sanna.linnakoski@nummelanmatkatoimisto.fi

Vierailija

Kiitos tosi paljon hyvästä vinkistä! Olen aina haaveillut Karibian risteilystä ja kuvasi innostivat haaveilemaan lisää. Kun se kerran ei ole mahdottoman hintainen edes.
yt Coca-cola

Vierailija

Eipä kestä , lisäksi täytyy sanoa että asiointi \"yhdellä luukulla\" suomeksi oli paljon helpompaa kuin että olisi erikseen ostanut Finnairin,Virgin Atlanticin, hotellin ja Carnival Cruisen osuuden.
Kaikki sujui näppärästi sähköpostin ja parin puhelun
avulla.

Vierailija

Kiinnostava ja opettavainen pointti tuo, että matkatoimiston kautta yhdeltä luukulta voikin saada edummisemman paketin kuin itse netistä haalien.

Myy

Vierailija

Ilmeisesti he saavat tukkuhinnat kun \"ostavat\" matkoja jatkuvasti ..
Tosin jos onnistuu saamaan erittäin halvan lennon ja
majoituksen niin monesti hinta on halvempi kuin matkatoimiston katalogista.

VV

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat