Nimi/nimimerkki alle!

Vierailija

Olisi kiva, kun täällä kirjoittavat laittaisivat käyttämänsä nimimerkin (nimen) kirjoituksensa perään.
Useammallakin täällä matkoistaan kertoneilla on pitkä taival, paljon kokemuksia ja mielenkiintoisia juttuja. Heidät jo tunnetaan, heidän kokemukseensa ja arviointeihinsa luotetaan. Heidän juttujaan mielellään myös luetaan.
Nimi kertoo aika paljon kirjoituksen asemasta monien juttujen joukossa.
Eli, naputtele aina nimesi/nimimerkkisi muille tiedoksi tekstisi loppuun.

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

No niin. Noin se menee. Itse anelee ja itse törmäilee. Tuo vain osoittaa, että olisi ollut hyvä olla valmiiksi paikka nimimerkille jo tällä \"lomakkeella\". Eli ehdotuksen teki ...

Jokke

Vierailija

Huippuhienoa, Jokke, että olet täällä. Kirjoitat asiaa!

Nettisivuja uudistettaessa Matkaopas-lehden toimitus toivoi keskusteluihin omaa lokeroa nimimerkkiä varten. Valitettavasti sitä ei saatu - syy on tekninen. Toivomme, että keskustelijat muistavat lisätä nimimerkin viestinsä perään.

Ujoille ja huonomuistisille annetaan kuitenkin anteeksi nimimerkin puuttuminen.

Ystävällisin terveisin Maria Rinne, toimitussihteeri

PS. Mielipiteitä nettisivujen uudistuksesta voi lähettää täältä http://www.matkaopaslehti.fi/palaute/

Vierailija

Olen nyt parisen viikkoa seuraillut tätä palstaa ja huomannut että monellakaan ei ole vakinimmaria. Mutta näinkin lyhyessä ajassa oppii tuntemaan vakikirjoittajat. Vaikka käyttäisi samassa ketjussakin eri nimimerkkejä niin jo kirjoitustyyli ja ajatusmaailma kertoo kenen persoonasta on kyse.
Mukavinta tietysti olisi jos jokainen käyttäisi aina samaa nimimerkkiä,silloin syntyisi tutumpi ja intiiminpi ilmapiiri.
Tirlittan.

Vierailija

edelliselle: kun aika moni liikkuu eri sivuilla, joille ei rekisteröitymistä, on kohtuutonta vaatia että täälläkään muistaisi käyttää samaa nimmaria, etenkin jos vierailee harvoin, lukee ja joskus kirjoittaa.
Mutta jokin allekirjoitus olisi korrekti, eikö ylläpito siitä ole muistuttanutkin.
Kuka aloituksen tähän kirjoitti, saattoi olla ylläpito...mutta oliko. Aloittajalta olisi kuitenkin ollut itsestäänselvyys laittaa nimi alle.
Muutoin antaa vapauden kukkia.... ei mitään pakkopiatoja kirjoittajilta.
Ja ne selvännäkijäeukkoejn havainnot taas voi jättää omaan arvoonsa... sisältö tärkein,kuka kirjoitti, on toissojaista.
vapaa kirjoittaja

Vierailija

Vastaus nimimerkille vapaa kirjoittelija.
Minä olen kirjoitellut matkakertomuksia matkailupalstalle joka vaatii kirjautumisen.Siksi aina saman nimimerkin käyttäminen tulee minulta luonnostaan. Ja kun näitä matkailupalstoja jossa minä käyn ei kuitenkaan niin paljon ole, niin jaksan kyllä muistaa nimimerkkini.
Ymmärrän kyllä hyvin sinunkin näkökantasi joten en käy siitä kiistelemään.Oikeassa olet myös siinä että sisältöhän se on tärkein.

Tirlittan.

Vierailija

No joo... tuolla tuo edellisen edellinen varmaan (oletan, en tiedä) tarkoittaa myös muita hyödyllisiä palstoja kuin matkailupalstoja ja myös ulkomaisia palstoja (jotka kumma kyllä ovat asiallisia poikkeusketta oli aihe mikä hyvänsä verrattuna suomalaisiin vastaaviin).
ATK-ja tietoturva-asioita hoitavana tiedän myös sen että suositus on olla käyttämättä samoja nimmareita tai tunnuksia eri sivustoilla.
Mutta tässä oli kyse ihan muusta eli siitä että hyvä tapakin puoltaa sitä että viesti/mielipide allekirjoitetaan jollain nimimerkillä. Ennustajaeukkoja eli naisarvailijoita on aina...valitettavasti. Luulevat näkevänsä asioita joita ei ole...
Tässä ketjussa oli siis kyse siitä: laittakaa nimi/nimimerkki alle. (Tuirlittan-nimmarin yhtään kirjoitusta en ole muualta lukenut...)
palstan lukija

Vierailija

Maltti on valttia vapaa kirjoittelija.
Jos olisit malttanut lukea ketjun ajatuksella olisit huomannut kuka on aloittaja ja miksi nimimerkki puuttui.
hector

Vierailija

Kyllä olisi sensuurin paikka,eli valvontaa lisää.
Täällä on ollut kohtuu asialliset meiningit,
mutta nyt on ruvennut lipsumaan.
Esimerkkinä vaikka nuo seuraavat saman kirjoittajan vastaukset.

Vapaa kirjoittaja. (valitettavasti)
Palstan lukija. ( kumpa siihen jäisi)
Femakko-emakko. ( arvostelee miehiä ? )
Lukija. ( vastailee ties kelle)

Lasten lorut erikseen.

Vierailija

Kyllä tuo valvonta kuulosti aika asialliselta.
Eritoten jos halutaan pitää palsta asiapohjaisena.
On näet niin että huuhaata ja asiaa ei voi
yhdistää.
Arvailu ,jos ei tiedä on tietysti paikallaan,
ei muuta kuin kyselemään.
Vastailu OK. edellyttäin että tieto on oikeaa,
eikä mitään työkaverin entisen tyttöystävän
kertomaa.
Arvostelu on rumaa,epäasiallista.Ihmisten
mollaaminen ja itsensä korottaminen on yök yök.
Yhtiöita saa tietysti aiheesta torua ja
arvostella,mutta silloinkin pitäisi asia
yksilöitä, eikä huutaa ääneen,kaikki on paskoi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat