Hintatietoa

Vierailija

Luin eräältä toiselta matkailupalstalta otsikon
\"Hintoja kehiin\". Eli siinä kysyttiin mitä olette matkastanne maksaneet ja vastauskia oli pitkä ritirimssu. Aika henkilökohtaista kyselyä mielestäni, onko hinta se päällimmäinen kriteeri kun matkalle lähdetään? Ymmärrän toki että lapsiperheellä on niin mutta entä aikuiset ihmiset, päätättekö matkastanne etupäässä hinnan perusteella? Onko taskulaskin ahkerassa käytössä matkan aikana?
Itsellä paikka, nähtävyydet, kulttuuri jne. ovat se tärkein. Ja myös matkakohteen yleinen taso on tärkeä.
Sini

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Ole iloinen ettei sinun tarvitse ajatella rahaa. Itse reissasin nuorempana melko tiukallakin budjetilla, kun menohalut olivat kovat vaikka tulot olivat pienet. Mahtavia matkakokemuksia hankin myös silloin.

Vierailija

On se kuitenki kiinnostava tietää mitä matkoista on maksettu. ja millä hinnalla pääsee minnekin. Ja onko joku saanu huippumatkan huippuhalvalla. Tai maksanut ylihntaa bulgariasta.

Vaikkei se ykkösasia olisikaan.

Monesti kuitenkin ratkaiseva juttu. Silti en menis kaikkiin paikkoihin - vaikka Tallinan risteilylle jossa ei pääse maihin - edes ilmaiseksi. Vaikka on ok, että joku tykkää sellaisistakin matkoista.

Ympäripyöreetä

Vierailija

Samaa mieltä, kyllä matkojen hinnat kiinnostavat ihmisiä. Ja muuten, tulotasoon katsomatta.
Piheimmät minun tuntemani ihmiset ovat olleet sikarikkaita!

Vierailija

Piheimmät tulee kotimajoitukseen, meille ulkomailta asti. Naapuri ehdotti että meidän pitää huonontaa palvelunlaatua: kovemmat patjat ja seis ruokapalvelu.

Ovat tosi mukavia ihmisiä mutta armottoman pihejä. Asuvat ja syövät viikon, tuovat tuliaiseksi tulitikkuaskin ja pöytäkynttilän.

Olis kiva mennä niille Skotlantiin vastavierailulle mutta kun asuvat kaksiossa,kolmen hengen perhe.

Aina sanovat että seuraavan kerran teidän pitää tulla meille! Mutta heti perään muistuttavat että heillä on pieni kämppä. Ehkä se on vain semmonen pihin ihmisen keino sanoa että älkää tulko. Oikeasti niillä on tietenkin joku komea linna. Hih!

Vierailija

kyllä se matkan hinta ratkasee...joillain toisella matkatoimistolla sama matka voi olla paljon kalliimpi! ja valitsen yleensä sen edullisimman vaihtoehdon ja olen aina ollut tyytyväinen (kohteena rantalomat). paikan päällä ei sentään taskulaskimen kanssa kuljeta ja lasketa kannaatako mitä ostaa...

Vierailija

aina ei saa parasta vaikka kuinka kalliin matkan ostat! mielestäni tärkeintä on itse kohde ja että osaa nauttia kohteesta ja ennen kaikkea LOMASTA! rahalla ei kaikkea saa!

Vierailija

Tuhkapilvestä opin että kannattaa maksaa vähän ylimääräistä valmismatkasta. Finnmatka piti esmerkiksi hyvää huolta ja maksoi ruuatkin. Kaleva taas kiitteli vaan iäkästä tuttuani, kun tämä oli järjestäny kyydin itse kotiin. Siellä tutkitaan nyt saavatko he käyttämättömän lentolipun hinnan takaisin. Olivat sanoneet että vanhat ihmiset olivat hätääkärsimässä reissun päällä, kun monilta oli esimerkiksi lääkkeet loppunu.

Vierailija

Taskulaskimen kanssa matkoilla liikkuvat ovat varmaan myös uteliaita tietämään mitä joku toinen on matkastaan maksanut. Itse en kuulu joukkoon sillä mielestäni uteliaisuus ei kuulu sivistykseen. Uteliaisuuttahan tuo kysely on ja vertailu eri paikkojen eli sen ostetun tuotteen välillä on mahdoton tehdä. Tuo mihin tässä viitataan on Kreikkaan matkustavien sivuilta poimittu.Kreikassakin on tasokkaampia ja vähemmän tasokkaita lomapaikkoja.Hinnalla ei ole mitään tekemistä maanjäristyksen kanssa eli tilanne oli poikkeustilanne eikä auta nyt pelätä niin että alkaa harrastamaan vain turistirysämatkoja jättäen mielenkiintoiset omatoimimatkat tekemättä.
Paikka on tärkeä, sopiva taso majoituksessa, nähtävyydet jne. ja niissä asioissahan olemme erilaisia.

Vierailija

Ihminen on mielenkiintoinen, varsinkin semmonen jonka mielestä arkiset asiat kuten matkan hinta ei ole kiinnostava asia. Ylemmyydentunto on varmaan ihana tunne : ) : )

Sain muuten toissapäivänä kahdella eurolla lennot Norjaan toukokuulle. Tulkaa mukaan te kaikki mielenkiitoiset tyypit !

Kesällä Kreetalle, ostn äkkilähdön noin 500 per nenä. työkaveri tosin varoitteli ettei tänä vuonna ehkä niitä äkkilähtöjä saa, kun on ollut supistuksia matkaohjelmissa.

t. Reino, palkka 5000 ja rapiat kuussa ja loput maassa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat