Omatoimimatka

Vierailija

matkaseuraa 9.2.2010 - 10:22:13

Löytyisikö matkakumppania Costa Ricaan ensi talvena,marras-joulukuussa?Reissu on Aurinkomatkojen ohjelmistossa,uusi esite ilmestyy lähiaikoina ja varaukset olis tehtävä piakkoin,matkat aika kysyttyjä!
Upea luontokohde ja Matka on Panaman kautta joten tulee sitäkin maata vähän nähtyä.Iälläsi ei väliä,itse olen +50,naisihminen Keskisuomesta.
Vastauksia odotellen Meeri

-Costa Rica

Re: matkaseuraa 17.3.2010 - 23:13:00

Hei Meeri,
joko löysit matkaseurasi?
Suunnittelemasi loma on oletettavasti kaksi viikkoa, mitkä matkakohteet tarkemmin, montako kertaa kahden viikon aikana olit ajatellut vaihtaa hotellia? Ja onko tammikuu 2011 poissuljettu kk?

-Meri

Re: matkaseuraa 27.3.2010 - 11:44:03

Sorry, Aurinkomatkat on lopettanut ko.matkan järjestämisen joten suunnitelmani on toistaiseksi avoin.Jos löytyy sopiva reissu tai kaveri omatoimimatkalle niin eikun menoksi!Kaikki ajankohdat sopii,en ole työelämässä.

-meeri

Re: matkaseuraa 7.4.2010 - 21:31:31

Moi!

Mua kiinnostaisi edelleen Costa Rica 11-12/2010. Kaverin ystävän sisko on asunut maassa monta vuotta (tällä hetkellä Suomessa), hän on luvannut antaa vinkkejä.

Olen tutkaillut Killroy:n matkoja. Jos kiinnostaa, laita pikaisesti viestiä sunny3 (at) luukku piste com

Olen mukava ja reipas 40- mimmi Helsingistä.

-Rebecca

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat