Delhi - Agra - Goa

Vierailija

Delhi-Arga-Pohjois-goa 6.1.2010 - 13:39:07

Heippa!
Olemme suunnitelemassa Intiaan menoa ensi talveksi 6.11.-30.1.2011. Onko hyviä hotelli vinkkejä? matkatoimistoja? Kannattaako Agrassa olla useampi päivä kuin 1? Kaikki vinkit tervetulleita. Pohjois-Goa on tuttu mutta olemme aina olleet siellä ryhmämatkalla. Kiitos etukäteen kaikille asiallisesti vastanneille!

-titta

Re: Delhi-Arga-Pohjois-goa 14.3.2010 - 21:01:43

Kannattaa olla Delhissä muutama päivä ja käydä Agrassa päiväretkellä , itse en kyseisessä kaupungissa olisi yhtään kauempaa kuin nähtävyydet vaativat

-mk

Re: Delhi-Arga-Pohjois-goa 17.3.2010 - 8:31:28

Varaa runsaasti aikaa siirtymiin paikasta toiseen. Joku 150 km voi tuntua pikku ajolta, mutta sikäläisillä teillä ja sen tajuttoman ihmispaljouden ja kaikenmoisten ajoneuvojen keskellä liikkuminen vie tuhottomasti aikaa. Mahtava kokemus kuitenkin!

-Myy

Kommentit (5)

Vierailija

Itse viipyisin Agrassa kuitenkin yön yli. Päiväretki Delhistä on nimittäin aika raskas. Matka ei ole kilometreissä kovin pitkä mutta tiet ovat täynnä kaikenlaista kulkupeliä joten aikaa siihen tuhraantuu.
Hyvä aika Taj Mahalille on varhainen aamu, silloin on vähiten tungosta. Viimeksi kun kävin siellä pari vuotta sitten, ei saanut ottaa muurien sisäpuolelle mukaan muuta kuin pelkän kameran ja vesipullon. Turvatarkastuksessa piti jättää pienetkin laukut säilöön.

Vierailija

Hei,

Olen ollut keväällä 2002 Delhissa, Agrassa, Jaipurissa ja Goa:lla. Vuokrasimme kuskin ja auton Delhistä. Ajoimme hänen kanssaan Agraan ja yövyimme Agrassa. Seuraavana päivänä jatkoimme Jaipuriin, jossa olimme muutaman päivän. Jaipurista lensimme Goalle.

Auton vuokra oli ainakin silloin todella halpaa. Kuski etsi meille aina kohtuuhintaiset hotellit. Yhdessä suunnittelimme päivän ohjelman ja hän kuskasi meitä mielemme mukaan. Hän vei illalla hotellilta syömään ja odotteli ravintolla lähettyvillä ja vei takaisin. Riippuen hieman kaupungista, mutta Intiassa ei välttämättä ole miellyttävää liikkua iltaaikaan kävellen (me olimme naisporukalla), koska katuvalot ovat huonot.

Lennon Goalle olimme varanneet Suomesta etukäteen, kaiken muun järjestelimme paikan päällä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat