Haluan erään ihmisen takaisin elämääni..

Vierailija

Haluan erään ihmisen takaisin elämääni..Vaikka tiedän että niin ei tule tapahtumaan, mutta välillä sitä toivoo kovasti, että niin tapahtuisi. Hän on niin rakas minulle ja ero tapahui niin yhtäkkiä..Surin montaa päivää ja edelleen..Hän jätti minut toisen ihmisen takia..Ja se vasta tuntuu pahalta. Mutta en voi muuttaa toisen ihmisen tunteita siten, että hän taas palaisi minun luo..Minulla on ikävä häntä..
Mutta elämässä kuuluu olla kolhuja ja niitä pitää ottaa vastaan vaikka ei haluaisi.
Ja jokaisesta suhteesta, asiasta tai virheestä oppii jotain..Minä opin häneltä paljon, mutta niin vain toivoisin hänen palaavan..Ehkä joskus...

Kommentit (3)

Vierailija

Niin surullista..sinä jäit yksin rakkautesi kanssa jota hän ei kyennyt vastaanottamaan.Miten toivonkaan Sinulle voimia jaksaa eteenpäin ja uskallusta elää avoimin mielin,vaikka elämä nyt sinua kolhiikin.Miten kauniisti kirjoitat kuitenkin hänestä joka sinua satutti ja huomaan ,että olet vahva ihminen,mutta älä jää odottamaan häntä.Aikansa vaatii ,että se ikävä helpottaa,mutta niin vain käy ja tilalle tulee aina jotain uutta.Kaikella on aikansa...Sinulle toivon paljon auringon säteitä valaisemaan pilvistä päivääsi!

Vierailija

Voi kiitos kiitos paljon! Niin on tässä yritetty olla vahva, pakko koska elämä jatkuu. ja on jatkunut hyvin! Olen löytänyt uusia tuttavuuksia ja olen pitänyt hauskaa :) Totta kai sitä vielä ikävöi vähäsen, mutta kun tietää etten voi saada häntä takaisin, niin se on vain hyväksyttävä.. Mutta muistelen meidän aikaamme hyvällä, muistelen niitä hyviä hetkiä. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat