Artikkelista: Isorintainen nainen, pukeudu näin!

Kommentit (12)

Vierailija

Miehen neuvot

1. Älä kuuntele naisia tässä asiassa.

2. Isoja rintoja ei tartte korosta jos ei halua, että niitä joku katsoo.

3. Mieti ennenkuin hommaat silikonit, että miehet ei katso silikoneja aina ihaillen. Ne ktsoo vain tissejä kun ovat miehiä.

4. Miksi hommaat isot tissit ja sitten niitä pitäs alkaa peittämään, idioottiko?

Vierailija

Kaikki naiset ei "hommaa" isoja tissejä, joillakin ne vain katsos kasvavat itsestään suuriksi. Jos ei niistä pidä, silloin niitä ei halua korostaa. How simple is that! Halloota päivää taas.. -__-

Vierailija

Eivät ne isot tissit mikään nautintokaan ole: ovat aika raskaita esim juostessa! Itse koen rintojen tyrkylle asettamisen hiukan kiusalliseksi. Mielestäni se ei ole edes seksikästä.Kaikkea ei tarvitse näyttää vaikka olisi näytettävääkin!

Vierailija

Kuvista näkee sen, että vaikka on hyvin peitossa kankaan alla, niin silloin ne juuri korostuvat vaikka luulisi varmaan toisin päin. Harvempi luonnostaan isorintainen haluaa niitä itse korostaa, mutta tuo piiloon laittaminen on uskomattoman hankalaa. Ei viitsisi ikuisesti käyttää jakkua tms. tämän takia.

Vierailija

Niin, siinäpä se vaikeus: niitä ei saa piiloon! Säkkiinkään ei voi pukeutua. Olen itse todennut, että V-kaula-aukko häivyttää vaikutelmaa, pystyraidat, sekä tietysti sopiva leikkaus.

Vierailija

Tähän pätee myös sisustuksen kultainen sääntö:

If you can't hide it decorate it.

Mitä enemmän koettaa peittä tissit kokoa F (olettaen, että on normaalipainoinen tai hoikka) sitä enemmän ne korostuvat.

Vierailija

Tähän pätee myös sisustuksen kultainen sääntö:

If you can't hide it decorate it.

Mitä enemmän koettaa peittä tissit kokoa F (olettaen, että on normaalipainoinen tai hoikka) sitä enemmän ne korostuvat.

Maisteri

Jos on rinnat, niin miksi niitä peittelemään? Salma Hayek näyttää hyvältä kaikissa kuvissa. Naiset voisivat  korostaa parhaita puoliaan rohkeammin Salman tavoin. Hänessä on tyyliä. 

Isomamma

Minulle hyödyllisiä vinkkejä, tosin olen ennenkin menetellyt melko samalla tavalla. Eri mieltä olen kuitenkin poolokauluksen suhteen: talvella käytän hyvin korkeaa kapeaa poolokauöusta alla, sen päällä sitten V-aukkoista ohutta neuletta. Mielestäni pidentää kaulaa ja vie katseen pois isoista puskureistani. Pitkät villapuserot ja -takit sopivat minulle, ovat kuulemma muotiakin nyt onneksi.

jor4

:D tissit
yhdyn kyllä tässä tekstissä ekan miehen sanoihin:

"1. Älä kuuntele naisia tässä asiassa.

2. Isoja rintoja ei tartte korosta jos ei halua, että niitä joku katsoo.

3. Mieti ennenkuin hommaat silikonit, että miehet ei katso silikoneja aina ihaillen. Ne ktsoo vain tissejä kun ovat miehiä.

4. Miksi hommaat isot tissit ja sitten niitä pitäs alkaa peittämään, idioottiko?"

Vierailija

Itse en voi käyttää muita kuin v-kaula-aukkoisia paitoja. Muut korostavat rintoja ja ahdistavat hengistystä. Päätä suurempia rintoja ei piiloon saa eikä tarvitsekkaan. Terveisin tyttö 80H. 

Vierailija

Itse en voi käyttää muita kuin v-kaula-aukkoisia paitoja. Muut korostavat rintoja ja ahdistavat hengistystä. Päätä suurempia rintoja ei piiloon saa eikä tarvitsekkaan. Terveisin tyttö 80H. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat