Valkoisia valheita

Vierailija

Tarvitsen kipeästi neuvoja!
Olen muutamia kertoja saanut miesystäväni kiinni minulle valehtelusta. Valheet eivät ole suuria, vaan melko pieniä, joidenkin mielestä ehkä "mitättömiä" tai ylireagoin. Lähinnä valheet kohdistuvat edelliseen suhteeseen ja siihen, kuinka silloin ovat osiat olleet ja kuinka ne on hoidettu. Minusta tuntuu kuitenkin eittäin pahalta, sillä olen useita kertoja todistanut väittämät valheiksi (joskus jopa todisteiden kera, leikkiessäni salapoliisia ja tutkien hänen vanhoja tilapäivityksiään ja kuviaan facebookissa edellisen suhteen ajoilta) mutta mieheni jatkaa kieltämistä tai kertoo tarinan uudelleen kierrellen ja muuttaen muutamaa yksityiskohtaa, ja väittää etten vain ole kuunnellut mitä hän sanoo. Asia turhauttaa, ja tuntuu siltä että hän pitäisi minua jotenkin tyhmänä. Ja luonnollisesti, mitä enemmän ja enemmän hän jää huomaamattaan minulle pienistä valheistaan kiinni, alan enemmän ja enemmän myös epäillä onko yksikään hänen sanomisistaan totta, ja onko hänellä paljon suurempia luurankoja kaapissa, joita hän haluaa peitellä.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat