ILMAN ALKOHOLIA

Vierailija

NYT 4 KUUKAUSI ILMAN ALKOHOLIA,MIKÄ VAPAUTTAVA TUNNE ,KUN SAA PITÄÄ TERVEYTENSÄ JA EI MENE RAHAT HUKKAAN PÄIHTEISIIN.

Kommentit (4)

Vierailija

Hienoa, jatka vaan, suosittelen =) Ite olin ihan muutenvaan koskematta alkoholiin kolmeen vuoteen, ei ollu ees vaikeeta vaikka baareissa kävin jne. mulle ei alkoholi ole mitenkään koskaan ollut tarpeen, olen tyytyväinen ilmankin, juon kun siltä tuntuu =) ihmettelijöitä asialle löytyy aina, mutta mitäpä siitä, ompahan niilläki jotain ihmeteltävää ;) Tsemppiä valitsemallesi tielle =)

Vierailija

Minä laitoin korkin kiinni menneenä kesänä. Henkinen vapaus koitti. En tosin ollut aiemminkaan mikään ongelmakäyttäjä. Suosittelen raittiutta kaikille. :)

Vierailija

Olen vuosikaudet juonut noin yhden lasillisen viiniä kahdessa viikossa.. eikä tee mieli yhtään enempää. Nuorempana tuli juhlittua tarpeeksi joten enää ei tarvitse. Mielestäni sanonta 'ilo ilman viinaa on teeskentelyä' ei pidä paikkaansa! Ilo ilman viinaa on oikeaa iloa! Ja pääkin on terve seuraavana päivänä.

Vierailija

Hieno homma! Itse vähensin juomista, kun huomasin viikonloppujen menevän joutavaan krapulassa makaamiseen ja alkoi vyötärön seudulle kasvamaan vararengasta. Sosiaalinen elämäni on kyllä hiljentynyt, mutta opettelen koko ajan uutta tapaa mennä erilaisiin paikkoihin ja tilaisuuksiin yksin ja selvinpäin. Jonain päivänä vielä löytyy uusia kavereita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat