Rouva puolisoni

Vierailija

Minulla on mies joka on kuin nainen.Hän ei vaihda mulle talvirenkaita,ei asenna mulle uutta radisoitinta,ei halua osallisteua uuden lattian asennukseen,siis yleensäkin kaikki ns. miesten työt hän sälyttää minulle istuen itse sohvalla olutta ryystäen.
Kotiin tullessa mäkättää mulle jostain kahvikupista joka on jäänyt olohuoneen pöydälle tai täydestä roskiksesta vessassa.Sitten kun johonkin ryhtyy pitkän taisetlun jälkeen niin mitään ei saa vietyä loppuun,kaikki kamat on levällään monta päivää ja aina jotain puuttu ettei voi viedä asiaa loppuun.Siis kertakaikkiaan saamaton.
Tietysti voisin tehdä noi kaikki itsekin,mut mielestäni ne on miesten töitä,mä en ainakaan halua olla niitä naisia jotka haluaa tehdä kaiken itse vaikka osaisinkin.Mulle riittää kun siivoan,pesen pyykit ja hoidan ruokapuolen.
Tämä tässä istuu nurkassa kuin hento kukkanen ja suunittele suuria,insinööri kun on.Sitten kun pitäisi ryhtyä tuumasta toimeen,hän ei tee mitään.Kommentti yleensä:ai nyt vai.

Kommentit (2)

Vierailija

Meilläkin nykyisin vähän samanlaista, noin 30 avioliittovuoden jälkeen. Mutta ero tästä tuleekin. Jos teillä on tuollaista ja olette nuoria, niin eihän tuosta mitään tule..muuta kuin ero. Kukaan ei jaksa tuollaista. Meillä tuo on mennyt tuollaiseksi vähitellen, vaikeuksien myötä. Minä olen se moottori, joka laittaa kaiken alulle ja sitten miehen on pakko tehdä. Se on kuitenkin hirveän rasittavaa pyytää ja käskeä toista koko ajan saadakseen jotain tapahtumaan.

Vierailija

Juuri se tässä mättääkin kun olisi mukavaa nähdä miten mies tekisi jonkun asian ihan vilpittömin mielin ja olisi onnellinen kun saa tehdä mulle jonkun palveluksen,mutta kun aina tuntuu siltä,että häiritsen toisen rauhaa ja vapaa-ajan viettoa.Turhauttavaa tuntea itsensä riesaksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat