rakkauttako?

Vierailija

mulla oli kolme neljä vuotta aikaa sitten seksisuhde erääseen vanhempaan mies henkilöön. itse tunsin että rakastan tuota miestä. ja tunnen edelleen samaa tunnetta häntä kohtaan. no.. kolme vuotta sitten aloin seurustella lähempänä omaa ikääni olevan miehen kanssa. alkuun oli ihan ok ja tuntu että no kyllä mä tykkään tästä ja viihdyn sen seurassa. mutta nyt viimenen vuosi on ollu aika vaikee. riitoja ollu ja aina kaikki syy muka löytyy minusta. mies syyttää mua kaikesta ja kontrolloi täysin kaikkea. lukee jopa puhelintani. jonka vuoksi täytyy kaikki viestit ja lokitiedot aina poistaa jos jollekkin muulle laitan viestiä kuin siskoilleni tai hänelle. musta on tuntunu viimesen puolen vuoden ajan siltä että haluan vain erota. vanha suola on alkanu janottamaan taas ihan liian kanssa. ollaan pari kertaa salaa tavattu tuon miehen kanssa. mutta pettänyt en ole nykyistä kumppania kuitenkaan sen kanssa. vaikka olis mieli tehnytkin niin tehdä. tuo mies ei kuitenkaan tunne minua kohtaan samaa mitä minä häntä kohtaan. eli yksipuoliset on tunteet. mutta mitä mä teen mun omalle sydä'melle ja pääkopalleni? millä mä saan itteni irti tuosta entisestä.. jonka kanssa ei koskaan ole ollut muutakuin seksiä. ja miten sanoa nykyiselle että haluan vain olla kaveri. että en tunne enää sen enempää häntä kohtaan. voiko miehen tunteet jollain tavalla saada muuttumaan? onko mitään keinoa millä tuon rakkauteni kohteen voisin saada tuntemaan itseäni kohtaan jotain enemmän? vai onko se vain unohdettava?

Kommentit (2)

Vierailija

Ilmeisesti olet aika nuori. Kertomasi perusteella voisin sanoa, että unohda molemmat miehet. Kummankaan kanssa sinulla ei tule olemaan tulevaisuutta. Ajan mittaan tapaat varmasti sellaisen miehen, jonka kanssa unohdat nykyiset kumppanisi lopullisesti. Onnea matkaan!

Vierailija

Jätä kummatkin - heti. Et ota yhteyttä tähän vanhempaan mieheen. Näytät hänenkin silmissään lähinnä säälittävältä. Ja mitä tulee nykyiseen - heivaa ja äkkiä. Tuollaiset narsistimiehet aiheuttavat pahaa tuhoa, jos niiden otteeseen jää puristuksiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat