Petetty vaimo, mitä teen?

Vierailija

Olen 54v aviovaimo ja olen jo monta vuotta tiennyt että miehelläni on toinen nainen. Mieheni on rakastunut tähän naiseen ja pitää hänestä paljon. Mitä minun täytyisi lopulta tehdä? Otanko minäkin oman elämän?

Kommentit (11)

Vierailija

Taitaa olla provo, tuskinpa yksikään vaimo kyselee lehtienpalstoilla tuollaista, otanko minäkin oman elämän? ( Kommentissa on sekä muka kysymys, että vastaus.( Jonkun muun toive , ota oma elämä t. kakkonen)
Jos olen väärässä ja kirjoitat oikeesti, niin ota ihmeessä ja sassiin.

Vierailija

Minäkin ajattelin tätä provoksi...)
Haluaako joku kokeilla tuleeko tästäkin 200 sivuinen keskustelu, niinkuin rakastunut naimisissa olevaan...

Vierailija

Joo kannattaa provoilessa käytää hiukan enemmän mielikuvitusta eikä toistaa toisen ketjun sanamuotoja. Ei vissiin äly ja mielikuvitus riitä moiseen.

Vierailija

Hetihän sen huomas et provo mikä provo. Joku halusi koittaa saisko rakastunut naimisissa olevaan ketjusta vaimo ihmiset pois. Ketjua lukiessa voi melkein arvata kuka se on.
Ei kovin nokkela veto.

Vierailija

Hei!
Oli sitten provo tai ei, kannattaako sitä suurin massoin toistaa, kuinka itsekin niin arvannut. Menkää/mennään eteenpäin ja jätetään itselle turhat viestit noteeraamatta. Parantaako se kenenkään olotilaa mihinkään, jos provosta provosoituu tai jopa mahdollisesti pätemisen tarpeessa laittaa pikkuilkeää vastausta ketjun aloittajalle. Toivon oikein hyvää ja mielenkiintoista syksyä näidenkin keskustelupalstojen parissa kaikesta huolimatta!

Vierailija

Sama kohtalo, paitsi etten tiennyt miehen puuhailusta vieraan kanssa. Paras lääke tilanteeseen on lähteä yhteisestä elämästä kumpikin elämään omaa elämää.
Irtiotto kirpaisee, mutta oman itsensä kunnioitus säilyy ja oppii näkemään kauempaa miten mahdoton tilanteesi ollut. Tsemppiä päätökseen!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat