Onneton taloudenhoitaja

Vierailija

Tunnen häpeää siitä, että olen niin käsi kotiasioissa. Olen yksin asuva sinkkunainen, ja kaupassa käynti on sitä että joka päivä jotain pientä.... Mitä sattuu mieli tekemään. Koen omaavani ihan ok taloudenpitotaidot ja asunto on siisti, mutta kun saan vieraita niin joudun aina heräämään tästä sinkun unesta. Noh, eilen sain serkun kylään ja sattui kaikenlaisia kommelluksia. Ensinnäkin vierasheteka oli niin heppoinen, että serkku mätkähti lattialle. Hehheh, päädyttiin sitten siihen, että viers nukkuu patjalla lattialla. Hän keitteli kahvia ja jonkun aikaa juotuaan kysyi hienovaraisesti, että mitähän tää tämmönen kahvi on....... Voi apua! Oli vahingossa keitänyt väjähtyneestä kahvista joka on jäänyt lojumaan kaappiin ties miten ikuisiksi ajoiksi. Mulla on aina kyllä kaapissa ihan normikahvia, mutta vieras sai vahingossa eltaantunutta. Ja aamulla kun alettin tehdä leipää niin huomattiin, että margariini oli loppu ja vieras vähän voiovotteli sitä. Lisäksi kaikki muu kunnossapito... lamput on osin vaihtamatta ja esim. eteinen pimeä, koska tällainen lyhyt nainen ei yllä lamppua vaihtaa.. Lisäksi on monia muitakin retuperällä olevia asioita, kuten repsottavaa pistorasiaa jne.
Tämä on siis asia joka hävettää valtavasti. Onneton taloudenhoitokyky. Pelottaa, että vieraat eivät halua tulla, että kokevat vierailun luonani epämiellyttävänä.

Tässä inhottaa myös se, että luulen olevani hyvä koti-ihminen. Minulla on aina siistiä ja nautin näperrellä pienten sisustusjuttujen parissa. Mutta aina kun saan vieraita paljastuu minulle salattu totuus taidoistani. HÄVETTÄÄ!!!!!!!!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat