treeni 50+

Seuraa 
Liittynyt21.5.2015

Heippa emännät, nyt vinkkejä sopivasta/tehokkaasta/hauskasta liikkumislajista, jota tällainen 50+ normi peruskunnossa (ei siis järin hyvässä) oleva nainen voisi alkaa harrastaa!
Kun ei ole saleista ym kokemusta ja zumbailu vaikuttaa liian vauhdikkaalta.. niin mitä kivaa vois kokeilla?
Pömppömahan kiinteytyminen siinä sivussa olisi huippuhienoa!
Onko kellään kokemuksia rytmiliikunnasta tms musiikillisesta jumpasta, joka ei olisi pelkkää vauhdilla hikeen repimistä, vaan rauhallisempaa & renouttavaa toimintaa. Kaikenlaiset ideat tervetulleita! Asun itähelsingissä.

Kommentit (3)

Vierailija

Heippa Annamar! kun kerran asustelet mahdollisuuksien "maassa", Helsingissä, niin kokeile Metho Putkiston menetelmiä. Hänellä on tarjontana mm. pilatesta ja syvä venyttelyä. Moöemmat erittäin tehokkaita!!!! Ja litistää myös mukavasti pömppö masua, sekä muokkaa koko kroppaa ihan uuteen kuosiin, puhumattakaan uudesta kevyestä ja energisestä olosta, jonka saat ko. menetelmillä. :)
itse en ole koskaan käynyt hänen tunneillaan/studiollaan, mutta omistan 3 hänen kirjoistaan ja teen kotona niiden avustuksella.

Toinen ihan huippu tehokas, erittäin vähän aikaa vievä mutta TEHOKAs treenu kotiin on imtervalli treeni. Erilaiset kyyykky-, punnerrus-, vatsalihas sarjat ja aikaa noin 15 minsaa. Olen itse tämä kevään aikana saanut vyötäröni kauniisti tiimalasiksi intervalleilla. Googlaa Zwow tai BodyRock- sivut. Siellä on erilaisia sarjoja. Zwow:lla on yleensä 3-5 liikkeen sarjoja, toistoja keskimäärin 10-20 ja annettu tittyn verran aikaa yleensä 10-15min. Toistat näitä liikkeitä niin paljon siinä ajassa kun ennätät. Tai BR:llä on yleensä 50s.työaika ja 10 s.lepo ennen kuin liike vaihtuu. Tässä 50s. teet niin paljon kutakin liikettä kun ennätät(mutta puhtaasti hosumatta,tehokkaasti).

Treeni-intoa!!:)
noi intervallit tuntuu toki aluksi tappotahdilta, mutta jos on itsekuria ja tahtoa niin taatusti jaksaa piiskata itsensä eteenpäin. Ja kunto kasvaa kohisten!:) niihin jää koukkuun!! Ja mitä pilates ja syvävenyttelyyn tulee niin vaatii keskittymistä, mutta myös tulokset ja.olo motivoivat. Aluksi saattaa jotkut jutut tuntua vaikeilta mutta..malta, älä luovuta kerrasta!! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat