Luontaistuotteiden maailma on ihmeellinen!

Seuraa 
Liittynyt21.5.2015

Olen todella iloinen että olen löytänyt luontaistuotteiden upean maailman! Uskon siihen että luonnon antimilla voi hoitaa kehoa ja mieltä kaikista parhaiten. Totta kai länsimaisen lääketieteen saavutukset ovat kunnioitettavia, mutta mielestäni luonnon omat tuotteet ovat kaikista turvallisimpia ja niissä on vähiten haittavaikutuksia, kun niitä käyttää oikein. Luonnon aarreaitta on mahdollisuuksia täynnä! Kaikista mukavin uusi tuttavuus on luontaisterveys.fi - sivusto, josta löytyy paljon hyödyllistä tietoa ja erilaisia tuotteita! Tutustukaa ihmeessä ja ihanaa kesää kaikille!

Kommentit (6)

Vierailija

Minä suhtaudun lähtökohtaisesti vähän skeptisesti luontaistuotteisiin. Uskon esim. vitamiineihin ja omega 3-rasvahappoihin, mutta kaikenlaiset laihdutusvalmisteet ovat kyllä täyttä huuhaata.

Olisi kiinnostavaa tietää, minkälaisista luontaistuotteista olette saaneet apia ja mihin olette pettyneet?

Vierailija

Onko jollain henkilökohtaisia kokemuksia luontaistuotteista. Itse tykkään käyttää kaikenmoisia luomusampoita ja sen sellaisia, mutta esim vähän aikaa sitten oli MeNaisissa suositeltu kapseleita jotka suojaavat auringolta ja parantavat rusketusta. Toimiiko tällaiset? Entä laihdutus? Haluisin taas mahtua farkkuihini, kun on tullut syöpöteltyä hieman liikaa lähiaikoina.... Normaalisti en tykkää kayttää mitään "mukatoimivia" taikatemppuja, vaan syön vaan terveellisesti ja liikun enemmän, mutta nyt olisi ihanaa löytää hyviä tuotteita. Kommentteja kiitos! :-)

Vierailija

Nyt ei saa sekoittaa luontaistuotteita luonnontuotteisiin! Esimerkiksi luonnonkosmetiikka (ja vielä sertifioitu sellainen) on luonnon (luomu)raaka-aineista valmistettua - ja näitä suosittelen itse lämpimästi. Luontaistuotteet taas ovat ihan mitä tahansa lupauksiin nähden ei-testattua kamaa, jota itse käyttäisin hyvin varovasti. Vastikään oli uutisointi luontaistuotteiden aiheuttamista maksavaurioista ja tuote vedettiin markkinoilta.

Vierailija

Olin itsekin skeptinen luonnonkosmetiikan suhteen, mutta yllätyin... Minulla on atooppinen iho ja kärsin kaikenlaisista ihottumista, kutinasta ja hilseilystä etenkin kasvoissa vuosikausia. Kokeilin monet rasvat (eri hintatason tuotteita, apteekkitavaraa ja sitten ihan peruskosmetiikkaa), ruokavalion muutosta, lääkevoiteita ja vaikka mitä kunnes sitten vaihdoin osan kosmetiikasta luonnonkosmetiikkaan ja heti helpotti! Nyt ihoni on ihan normaali kasvoissa. Edelleen osa meikeistä on ihan tavallista kosmetiikkaa, mutta kasvorasvat, puuterin ja meikkivoiteen vaihdoin. Dr. Haucka ja Weleda on merkit, joita olen kokeillut. Meikkivoiteet ovat kyllä valitettavan ohuita, mutta toisaalta eipä ole niin paljon peitettävää kuin silloin kun olin aina punertava... Luonnonkosmetiikka on helpottanut ilmeisesti myös muita atoopikkoja, ehkä se sitten kertoo jotain siitä, millaisia kemikaalisotkuja me ihollemme levitämme, herkimmät reagoivat.
Luonnonkosmetiikka ei todellakaan tällä hetkellä valvo mikään yksittäinen taho, mutta sertifioidut merkit ovat sitoutuneet tiettyihin periaatteisiin. Sertifikaatin käytöstä pitää kuitenkin maksaa erikseen, joten markkinoilla voi olla myös jotain pieniä merkkejä, jotka täyttävät kriteerit, mutta eivät ole virallisesti luonnonkosmetiikkaa.

Vierailija

Käsittääksen luontaistuotteiden kohdalla ongelma on just se, että ne voi olla kaikkea muuta kuin luonnollisia - siis lääketehtaissa valmistettuja ja kaukana "luonnosta".

Luonnonkosmetiikkaan sen sijaan uskon vahvemmin, ylipäätään kaikenlainen kemikaalien vähentäminen tuntuu hyvältä idealta.

Vierailija

Juu kanattaa olla tarkka mitä luontaistuotteita käyttää! Itse en laitais enää mitään luontaistuotekaupan tuotteita suuhuni. Käytän vain puhtaita tutkittuja tuotteita... Näinhän se on että tieto lisää tuskaa!
Jos jollajulla kiinnostaa aihe niin viestittelepä info@riitanhieronta.fi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat