Salainen unelma

Vierailija

Minulla on salainen unelma... haaveilen seksistä naisen kanssa. En ole etsimässä lesbosuhdetta, vaan unelmoin yhteisestä hetkestä / hetkistä kaltaiseni keski-ikäisen aviovaimon kanssa asenteella "edes kerran elämässä". Onko muilla samanlaisia unelmia? Onko joku kenties uskaltanut saattaa unelmansa todeksi? Minä en ehkä koskaan uskallakaan... Kertokaa kokemuksia.

Kommentit (3)

Vierailija

Hei! Minulla ei ollut unelmaa seksistä naisen kanssa mutta sain sellaisen kokemuksen, mutta ei se jäänyt siihen olemme yhdessä rakastamme toisiamme ja seksi on kuules ihanaa. Olemme aikuisia nuorkekkaita naisia ja meillä on muutenkin hauskaa yhdessä.

Vierailija

Kannattaa uskaltaa! Ei meillä ole kuin yksi elämä. Ja minä olen ollut niin onnekas, että olen löytänyt elämäni rakkauden toisesta naisesta, joka on minulle aivan kaikkea! Hän on äiti ja eronnut niinkuin minäkin. Erojemme syyt olivat aivan muut kuin salainen, ihana ystävyytemme, joka on pelastanut meidät molemmat taas elämälle monien kipeiden kokemusten jälkeen. Kadonneeksi ja kuopatuksi luulemani seksielämä hyppäsi suurensuuren harppauksen eteenpäin ja voin ylpeänä kertoa, että minun ja naiseni välinen seksi on paljon upeampaa ja moniuloitteisempaa, kuin mikään koskaan aikaisemmin kokemani kenenkään miehen kanssa. Ja elämä muutenkin hänen kanssaan on täynnä iloa ja onnea. Kunpa vielä nämä läheisemmekin ymmärtäisivät sen. Ehkä vielä jonakin päivänä niin käy, se on minun unelmani.

Vierailija

Minulla oli monia vuosia fantasioita naisen kanssa olemisesta (vaikka olenkin hetero). 25 vuotta sitten tuli tilaisuus siihen. Hän oli bi. Istuimme iltaa pubissa. Jatkoimme minun luonani viinin kera. Tunnelma vei suuteluun ja rintojen hyväilyyn. Mutta kun tuli sänkyhommien aika molemmilla stoppasi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat