Artikkelista: Tissuttelijan täyskäännös: "Kaikki ystäväni eivät kestäneet raitistumistani"

Kommentit (6)

Vierailija

Se on totta, että jos juot vähemmän tai et lainkaan, ei kutsuja juuri juhliin tule. Mutta minua asia ei haittaa. Ryyppääminen on tylsää. Elämässä on paljon asioita jotka tuo iloa ja tasapainoa, kuten normaalit ihmissuhteet, työ, koti, harrastukset ja terveys. Lasin kuohuvaa voi ottaa silloin tällöin hyvässä seurassa, se ei toki haittaa, mutta en tarvitse viinaa stressiä poistamaan. Paras stressinpoistaja on liikunta. Suosittelen kaikille juomisen lopettamista.

Vierailija

Täysin samaa mieltä. Säälittävää meininkiä, jos ei osata juhlia ilman kaatokänniä.
Harmi. että Nykänenkin taas ratkesi ryyppämään. Hän vaikutti jo niin onnelliselta ja tasapainoiselta. Viina on viisasten juoma. Se, joka ei osaa kohtuudella sitä käyttää, olkoon absolutisti.

Vierailija

Kirjoita tähän kommenttisikiitos näistä.Antavat minulle ajattelemisen aihetta ja voimaa. Olen itsekin ajatellut lopettaa tissuttelun, mutta pelkään miten se vaikuttaa muuhun elämään,esim sosiaalisiin tilanteisiin. Päätän: jos joku ei kestä päihteettömyyttäni niin ei sitten kestä, omapa on vikansa!

Vierailija

Jep. Ei todellinen ystävyys vaadi viinan juontia. Jos kaverisi kuittailee asiasta, on paras vaihtaa kaveripiiriä. Voit sitten käydä muutaman vuoden päästä moikkaamassa heitä siltojen alla.

Vierailija

Jep. Ei todellinen ystävyys vaadi viinan juontia. Jos kaverisi kuittailee asiasta, on paras vaihtaa kaveripiiriä. Voit sitten käydä muutaman vuoden päästä moikkaamassa heitä siltojen alla.

Vierailija

Tärkeä aihe hyvin käsiteltynä.Olen just yksi ilonpilaaja, vaikeuksien kautta voittoon.Kanssaihmisiä tuntuu vielä yli 10 vuoden jälkeenkin kiinnostavan juomattomuuteni.Kaikki vaiva kannattaa, repsahtaminen kuuluu asiaan ja taas uusi alku.Kannattaa, mitään et häviä : )

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat