Leikitäänkö "rahamagneettia"?

Seuraa 
Liittynyt21.5.2015

Erään ulkomaalaisen keskustelufoorumin innoittamana ajattelin kokeilla innostuisiko kukaan leikkimään kanssani "rahamagneettia"? :)

Seitsemän päivän ajan (huomisesta la 6.6. lähtien) yritämme yhdessä houkutella luoksemme niin paljon rahaa kuin mahdollista. Voisimme toimia seuraavalla tavalla:

- PÄÄTÄ, että saat seuraavan seitsemän päivän aikana yllättävistä ja iloisista paikoista mahdollisimman paljon rahaa.
- USKO, että näin tapahtuu! Sano monta kertaa päivässä itsellesi ääneen "Olen rahamagneetti. Vedän suuret määrät rahaa puoleeni." Sinun pitää täysin itse uskoa, että näin tulee tapahtumaan!
- OLE AVOIN vastaanottamaan rahaa äläkä itse aiheuta esteitä rahan tielle esim. kielteisillä ajatuksilla.
- NAUTI saamistasi yllättävistä rahoista :)

Lähteekö kukaan huomisesta alkaen leikkimään? Raportoidaan "projektin" etenemisestä kun siltä tuntuu, mutta viimeistään la 13.6. kun viikko on ohi olisi kiva kuulla, onko kukaan saanut rahaa houkuteltua luokseen :) Tilipäivää ei lasketa tulolähteeksi, mikäli sellainen seuraavan viikon aikana jonkun kohdalle osuu :0

Minä täältä sateen keskeltä yritän jotakin piristystä keksiä arkeen :0

Kommentit (6)

Vierailija

:D Juu juu, mukana ollaan..ei siitä ainakaan haittaa ole! :) Kuitenkin on niin, että ajatuksilla ja elämän asenteella on paljon vaikutusta elämän laatuun, hyvät asiat ja ajatukset vetää hyvää puoleensa ja päinvastoin.. Onnea vaan kaikille jotka päättävät saada rahaa seuraavan seitsemän päivän ajan!! :)

Vierailija

Kiva miinamar, että lähdit mukaan leikkimään :) Puolivälissä mennään ja vielä ei ole suuret rahavirrat auenneet, mutta uskon vakaasti, että jotakin yllättävää ja mukavaa tällä viikolla tapahtuu!!! On mukava huomata omassa asenteessa se positiivinen vaikutu omaan mielentilaan, kun uskoo hyvän tapahtuvan. Se muistuttaa siitä, kuinka tärkeää on tosiaan ajatella positiivisia asioita ja tämän rahan luokseen vetäminen on mukavaa positiivisuuden harjoittelua.

Minä jatkan ilolla tämän viikon ja taidanpa taas jatkaa vielä pidempäänkin... ;) Kerrohan miinamar kuinka sinulla on mennyt.

Vierailija

No ei ole mullekaan suuria summia kertynyt, mutta hauskoja yllätyksiä on tullut! Kaveri pyysi mukavalle kesäreissulle heti tuolloin lauantaina. Hän maksoi bensat ja kympin päälle, kun lähdin mukaan. Reissultani löysin hylätystä vanhasta talorahjästä kaksi pientä suloista pippurisirotinta ja kotona huomasin, että ne onkin Arabiaa 60-luvulta ja niiden arvo on yhteensä 50 euroa :D :D Voi olla, että minäkin jatkan pidempään, harjoitushan tekee mestarin, ehkä tässä mennään kohti lottovoittoa! :)

Vierailija

No mutta sinullahan oli miinamar jo hyvä suunta rahantulolle! :) Ja olet ihan oikeassa, tämä on nimenomaan sellainen "taito", jota täytyy harjoitella, että saa itsensäkin oikeasti uskomaan siihen, että omilla ajatuksilla on valtava voima! Minullakaan eivät rahahanat auenneet tämän viikon aikana, jotakin pientä voittoa tuli esim. veikkauksen pelissä, mutta minä ehdottomasti aion jatkaa tätä ja uskon vakaasti, että minun ei tarvitse huolehtia rahan riittävyydestä, sitä aina jostakin siunaantuu! Ja ehkäpä tosiaan mennään kohti vaikkapa sitä lottovoittoa!!!!!

Vierailija

Hauska idea, toimii myös muissa elämänalueissa! Uskon että asenne ratkaisee aina, ja omat ajatuksemme ovat merkittäviä: ne muokkaavat toimintaamme, jotka taas muokkaavat maailmankaikkeutta! :)

Vierailija

Joo, viikko meni äkkiä, eikä niin kauheesti päässyt rahaa kertymään, mutta aion jatkaa ja uskoa myös siihen, että kyllä sitä rahaa siunaantuu sitten kun sille on suuri tarve, asiat järjestyy aina. :) Ja niinkuin sanoit Mademoiselle Fromage, että tätä voi soveltaa muillekin elämän aloille, niin ehkäpä voisin ryhtyä nyt kalastelemaan sitä rakkautta seuraavaksi :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat