Sinänsä "huvittava" tilanne

Vierailija

Välillä en tiedä miten asiaan suhtautuisin, joten olen hiukan huvittunut ja vähän "murheinen" saman aikaisesti.

Olemme kumppanini kanssa puhuneet usein tulevaisuuden suunnitelmista yhdessä (kihloihin meno, naimisiin meno, perheen perustaminen, oma talo ym ym), ja vaikka yhteinen loppuelämä on aivan päivänselvä asia; mies ei vain ole pyytänyt minua kihlatukseen. Mies on sanonut odottavansa "sitä oikeaa hetkeä".

Huvittavan käänteen tässä antaa se, että joko hän ei huomaa tai ei vain halua huomata, että olen aika usein muiden miesten tiirailun kohteena. Huomautan, että en ole I K I N Ä pitänyt ulkonäköäni mitenkään arvossa, ja sitäkin vähemmän olen kerännyt katseita kaduilla. Mutta nykyään jostain kumman syystä jo pitemmän aikaa olen saanut kärsiä iskulauseista ja minussa viipyvistä katseista, enkä tiedä mitä asialle tekisin.

Luulisi miehen hälytyskellojen soivan tässä vaiheessa, että hän kokisi että hänen täytyy näyttää muille että "tämä on minun nainen, ja tämän kanssa minä menen vielä naimisiin", mutta kun ei.

Kumppanini ei niinkään ole ujo, eikä varsinkaan minun seurassa. Monet tuttavat ovat alvariinsa kyselleet, että "milloin aiotte kihloihin?" "onkos tämä se sun sulhanen?" "oletteko jo kihloissa?" jne, mutta mies ei näytä ymmärtävän yskää..

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat