Tyttären Robin - huuma. Normaalia?

Vierailija

Hei, 11 vuotias tyttäreni on aivan hulluna tuohon Robin (Packalen) - laulajaan. Onko teillä samoja kokemuksia? Laulusta ei tule loppua, samat pari hittiä kokoajan soivat kaikkialla ja keikoille pitää viedä milloin minnekin. Nyt uusimpana ilmiönä pitäisi saada kännykän kuoret robin-kuvalla ja en tiiä kuinka pitkälle sitä viittii kannustaa kuitenkaan..

Kommentit (7)

Vierailija

Eiköhän tuo ole ihan normaalia 11-vuotiaan fanitusta. Itse fanitin lapsena Bon Jovia ja eritoten Jon Bon Jovia. Piti saada kaikki mahdollinen krääsä mitän vain käsiinsä sai ja huoneen seinät oli päällystetty kuvilla. Onhan tuo tietenkin itselle ärsyttävää kuunnella koko ajan samoja kappaleita mutta antaa lapsen fanittaa. Vanhempana voit tietenkin laittaa rajat minne asti lähdetään keikoille ja vaikka sanoa että fani-tuotteita saa hankkia kunhan kustantaa ne itse.

Jonkin ajan kuluttua tuo fanituksen kohde saattaa muutenkin muuttua. Niin se kävi itsellänikin. Tuosta fanitus ajasta jäi kuitenkin lämpimät muistot ja nyt vähän vanhempana saa naureskella kuinka fanaattinen tuli oltua. Varmasti itselläsikin oli joku idoli nuorena.

Vierailija

Minusta tuo aivan normaalia fanitusta teini-ikään astuvalta ja vielä teini-ikäiseltäkin. Itsekin muistaa kuinka sitä on aikoinaan fanitettu niin bäkkärit kun darinitkin. Normaalia on ;)

Vierailija

ihan normaalii ainaki meillä koska itekki fanitan Robbee ja vanhemmat on iha kyllästyneitää, mut ei Robinii voi olla fanittamatta koskase vaa onnii ihana! ;)

Vierailija

Voi hyvää päivää! Tuon ikäiselle on täysin normaalia että fanittaa jotakin sydämensä kyllyydestä ja mun mielipide on se että oletko itse ihan normaali kun edes mietit tuollaista. Häpeäisit vähän.

Vierailija
Vierailija

Voi hyvää päivää! Tuon ikäiselle on täysin normaalia että fanittaa jotakin sydämensä kyllyydestä ja mun mielipide on se että oletko itse ihan normaali kun edes mietit tuollaista. Häpeäisit vähän.

Positiivista mieltä toivotan näin uuden vuoden kynnyksellä! Aloittajalla ei tosiaankaan ole mitään hävettävää kommentissaan.

Muuta: minusta on hyvä, että tytär fanittaa juuri Robinia eikä mitään saatananpalvoja- kirkonpolttaja-bändiä, eikä viinaa ja huumeita käyttäviä laulajia (sellaisiakin on). Olen ymmärtänyt, että Robin on sympaattinen, urheilullinen ja terveet elämäntavat omaava poika.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat