Artikkelista: Petra, 32: "Olen ollut sängyssä 130 miehen kanssa"

Artikkelista: Petra, 32: "Olen ollut sängyssä 130 miehen kanssa"

Lukittu

Petra on ollut sängyssä 130 miehen kanssa. Hän nauttii seksistä ja etsii samalla sitä oikeaa.Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (165)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nykynaisten yksi suurimmista ongelmista käy selville tästä artikkelista. Seksiseuraahan nainen löytää vaikka kuinka komeasta miehestä tahansa mutta parisuhde on eri asia. Tässäkin nainen kertoo kuinka hänestä kiinnostuvat täysin väärät miehet. Panopatjaksi kelpaa pelimiehille mutta omassa päässään kuvittelee löytävän sellaisen parisuhteeseen.

Pelimiehet ei koskaan emne parisuhteeseen.

Toi sinun ongelmasi on itse aiheutettu. Kaikkea ei kukaan voi saada.

Ne miehet jotka saavat helposti paljon naisia ei koskaan tule olemaan uskollisia. Niiden ei tarvitse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahah! Oikeasti mies, joka sut sitte hylkää on fiksu. Itse en ottaisi tuommosta riesaksi koskaan.

Jaksaa aina huvittaa tämä tietynlaisten miesten asenne, että jakorasioita ei huolita, ei ainakaan vaimoksi. Mutta kylläpä alkaa itku ja valitus kun vaimo ja lasten äiti ei "anna", vaikka tahallaan ja tietoisesti haettiin naista jota ei seksi pahemmin kiinnosta. Sitä tunnetusti saa mitä tilaa... Onneksi oma mieheni on täyspäinen ja halusi naisen joka haluaa seksiä ja myös sanoo sen ja käyttäytyy sen mukaisesti, ja niinpä nyt vuosikymmenen kuluttuakaan en ole muita miehiä enää katsonut, kotona saa parempaa.

Seksi on eri asia kuin se että nussii kaikkea liikkuvaa.

Minä rakastan seksiä. Mutta en IKINÄ harrastaisi yhden illan suhteita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä lentäs tälläset Petrat heti kämpästä ulos jos paljastat olevansa vanha jakorasio. Seksiä voi harrastaa paljon, mutta vain muutaman ihmisen kanssa elämän aikana.

Jakorasia...miten joku jaksaa nimitellä noin. Nimittelis edes miehiäkin.

Aasintuntija

Olen mies, mutta harmistus, häviin Petralle. Mulla muijia ollut vain about 90, en ole enää vuosiin laskenut. Nyt viisikymppinen, joten arvostus markkinoilla laskenut. Pitää alkaa senioribileissä käymään, eiköhän sieltä leskimuijia löytyne. Go for it Petra! 

Vierailija

"Naisten pitäisi ottaa vähän rennommin ja hyväksyä toiset ihmiset"

Ja silti Petra haukkuu itseään kauniimpia naisia typeriksi glitter-tytöiksi.

Lepa

Omatpahan ovat harrastuksensa, mutta aivan turhaan hän samassa moittii niitä "Tigerin" naisia tyhjäpäiseksi, antaa lähinnä itsestään vielä tyhjäpäisemmän kuvan kun mitä muuten. Minun on muutenkin vaikea uskoa että häntä älykkyys tai "oikea" hirveästi kiinostaa, jos on tavallista että viikonsisään on 6 eri seksikumppania? kuten sanoin, harrastukset saa olla, mutta turha hänen on sitten muita miehiä tai naisia samaan hengenvetoon arvostella.

”Se on ihan adhd”

Vierailija kirjoitti:
Kuka tuollaista pyöritystä kestää selvinpäin? Onkohan tytöllä ADHD? Tuolla menolla uhkana on myös alkoholismi..

Mitä tekemistä adhd:lla on tämä artikkelin kanssa?
Ei mitään.

ADHD on uusi HOMO.
Siinä, missä kuka tahansa saattoi ennen olla ”vitun homo” (paitsi ehkä se homo itse), nykyään adhd voi olla mikä vain koirasta kultakalaan.

Siinä, missä syöpä on sairauksien kultatasoa, adhd on on se diagnoosien pohjasakkaa. Ehkä narsismi on samassa kastissa.
Ei taipuisi ”kauppajonopsykologi” syöpädiagnoosiin siinä seisoskellessaa , mutta adhd:n ja narsismin kyllä löytää, ja on ennen kaikkea oikeutettu diagnostisoimaan, ihan jokainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän nuoren naisen halun olla tasa-arvoinen miehen kanssa. Totta kai nainen voi nauttia seksistä ja vaihtuvista partnereista ja kokemuksista. Ja jos maailma olisi tasa-arvoinen paikka, ei leimautuisi "jakorasiaksi" tai "ilolinnuksi". Tämän jutun luettuani minun kävi kuitenkin sääliksi Petraa, hänen vanhempiaan ja sukulaisiaan ja arvellutti jutun kirjoittaneen toimittajan arvostelukyky. Oliko tässä tarinassa välttämätöntä julkaista haastatellun kuva ja nimi? Oma seksielämä, oli se sitten iloinen tai laimea, kannattaisi pitää omana tietonaan, katso vaikkapa edelinen kommentti. Toivottavasti Petra sukulaisineen ei joudu kovasti tätä juttua katumaan. Se olisi ollut aivan riittävän mielenkiintoinen artikkeli ilman nimeä ja kuvaa :)

Kyllä mies jolla olisi ollut noin paljon kumppaneita olisi aika monen silmissä arvoton horokolli ja epätoivoinen pelle, eikä kukaan läheskään normaali nainen sellaista kumppaniksi ottaisi. Horo mikä horo, ei mitään merkitystä sukupuolella Emme elä keskiajalla.
Jos joku ottaa horon kumppaniksi, niin muut nauraa selän takana, läheisimmät ehkä säälii ja vihjailee kumppanille.
Tämä on nähty moneen kertaan, ei ole sukupuoli vaikuttanut. Varsinkin pienessä kunnassa kaikkien tekemiset tiedetään, liiankin hyvin.

Voi voi tätä elämää

Nykyään monet ihmiset ovat yksinäisiä, kaikki eivät kykene/kelpaa parisuhteeseen ja sitten sitä seksiä haetaan joka paikassa, somesta baareihin asti. Yleensä tälläinen käytös pyritään salaamaan.
Ei hänen olisi ehkä kannattanut mainostaa...
Kamalan surullista nähdä mitä kaikkea jotkut ihmiset voivat tehdä, pelkästään siksi että ovat liian yksinäisiä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuten kommenttiketju hyvin osoittaa, herättää seksuaalisuus - ja etenkin nainen aktiivisena osapuolena - edelleenkin valtavasti ahdistusta ja pelkoja. Seksuaalisesti osattomiksi jääneet purkavat turhautuneisuuttaan alatyylisiin kommentteihin.

Muistetaan nyt kuitenkin taas se, että miehelle jutussa kuvatun kaltainen toiminta on täysin hyväksyttyä.

Mutta erityisesti kannattaa muistaa se, että seksuaalisesti aktiiviset ihmiset harrastavat seksiä siksi, että se on kivaa. Itse olen "yhden naisen mies", mutta en koe minkäänlaista tarvetta tuomita niitä, jotka haluavat kokeilla monia kumppaneita petipuuhissaan.

Tietysti jutussa kuvatun naisen vaatimuksissa on paradokseja ja epäloogisuutta, mutta niinhän meillä kaikilla on - ainakin jollakin elämän osa-alueella.

Kiitos tästä kommentista! Ihanaa että näin ajattelevia miehiä löytyy. En tiedä, miksi naisten seksin harrastamiselle aina etsitään jotain syvempiä motiiveja - heikko itsetunto, "ei saa parempaa miestä", tms. Miksi siihen tarvitaan syitä? Seksi nyt vain on yksi ihanimmista asioista, mitä ihmiset voivat keskenään tehdä. Naiset ovat seksuaalisia, fyysisiä olentoja. En itsekään pidä kaikista artikkelin näkökulmista, mutta en ymmärrä, miksi naisten seksuaalisuus mystifioidaan ja analysoidaan kuoliaaksi. Naisten seksuaalisuus on aika paljon suoraviivaisempaa kuin monet tuntuvat uskovan, mutta ei se yksin tee siitä väärää tai satuttavaa, ei naiselle itselleen eikä miehiä kohtaan.

natural facts

Luontoäiti kyllä tarkoitti naisen uskolliseksi, minkä voi päätellä siitä tutkimustuloksesta, jonka luin jokin aika sitten, että jos naisella on suojaamattomassa seksissä paljon vaihtuvia kumppaneita, kohdunkaulansyövän mahdollisuus llisääntyy suuresti. Tämä johtuu siitä, että jokaisella miehellä on omanlaisensa sperman koostumus, ja vaihtuvien koostumusten kohtaaminen stressaa kohdunkaulaparkaa. (Varmaan stressaa psyykeäkin.)  Yhden ja saman miehen spermaan kohdunkaula (ja nainen) tottuvat - ei siis stressiä, ei syöpää!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuten kommenttiketju hyvin osoittaa, herättää seksuaalisuus - ja etenkin nainen aktiivisena osapuolena - edelleenkin valtavasti ahdistusta ja pelkoja. Seksuaalisesti osattomiksi jääneet purkavat turhautuneisuuttaan alatyylisiin kommentteihin.

Muistetaan nyt kuitenkin taas se, että miehelle jutussa kuvatun kaltainen toiminta on täysin hyväksyttyä.

Mutta erityisesti kannattaa muistaa se, että seksuaalisesti aktiiviset ihmiset harrastavat seksiä siksi, että se on kivaa. Itse olen "yhden naisen mies", mutta en koe minkäänlaista tarvetta tuomita niitä, jotka haluavat kokeilla monia kumppaneita petipuuhissaan.

Tietysti jutussa kuvatun naisen vaatimuksissa on paradokseja ja epäloogisuutta, mutta niinhän meillä kaikilla on - ainakin jollakin elämän osa-alueella.

Olen nainen enkä ole koskaan pitänyt jutussa kuvatun kaltaista toimintaa sen hyväksyttävämpänä tai tuomittavampana miehille kuin naisillekaan. Naisena toki olisin jo sukupuoleni vuoksi vieläkin varovaisempi kuin mies sillä en fantasioi r.a.iskatuksi tulemisesta.

Jokainen saa tehdä omat valintansa ja elää seurausten, hyvien ja huonjen, kanssa.

Itse olen harrastanut irtosuhteita teininä. Enpä niistä mitään saanut vaikka silloin oli ihan hauskaa. Onneksi en kehittänyt itselleni minkäänlaista itseäni hajottavaa, ristiriitaista riippuvuutta.

Ihmetyttää vain miksi tällaista pitäisi myöskään ihastella. Miehen tai naisen kohdalla. Ei naisen seksuaalisuus ole tämä päivänä niin ihmeellinen tabu, mikä täytyisi murtaa. Suomi on tässä kohtaa vähitellen jopa enemmän naisia ymmärtävä maa.

Toivottavasti Petra löytää sen mitä etsii.

Vierailija

natural facts kirjoitti:
Luontoäiti kyllä tarkoitti naisen uskolliseksi, minkä voi päätellä siitä tutkimustuloksesta, jonka luin jokin aika sitten, että jos naisella on suojaamattomassa seksissä paljon vaihtuvia kumppaneita, kohdunkaulansyövän mahdollisuus llisääntyy suuresti. Tämä johtuu siitä, että jokaisella miehellä on omanlaisensa sperman koostumus, ja vaihtuvien koostumusten kohtaaminen stressaa kohdunkaulaparkaa. (Varmaan stressaa psyykeäkin.)  Yhden ja saman miehen spermaan kohdunkaula (ja nainen) tottuvat - ei siis stressiä, ei syöpää!

Mitenköhän minun kohdallani? Olen kenties allerginen mieheni spermalle, aina kun hän laukeaa sisään alkaa minuuttien sisällä h.e.lvetinmoinen kirvely. Sukupuolitaudit ovat poissuljettu - ei ole. Näin on ollut aina, limakalvot ärsyyntyvät ja kirvely on polttavaa. Tulehduksia kuten hiivatulehdusta ei ole ollut onneksi kertaakaan. Syöpä varmaan..

Mutta tutkimus, johon viittasit, pitää kyllä varmasti yleistäen paikkansa. Toivon, että irtosuhteilijat käyttävät kondomia. Samoin kaikenmaailman polyamorikot ja vapaissa suhteissa elävät.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat