Artikkelista: Petra, 32: "Olen ollut sängyssä 130 miehen kanssa"

Artikkelista: Petra, 32: "Olen ollut sängyssä 130 miehen kanssa"

Lukittu

Petra on ollut sängyssä 130 miehen kanssa. Hän nauttii seksistä ja etsii samalla sitä oikeaa.Lue koko juttu

Sivut

Kommentit (165)

53v

Minä en ymmärrä miksi Petran moititaan oma on asia oma roppa minäkin harrastan irtosuhteita en halua vakituista kaveria haluan olla vapaa ja seksiä saa aina kun haluaa varsinkin nuoret kollit ovat kalu pystyssä

Irma-91

Onhan tuossa riskinsä, kuin noin monta kumppania on ollut. Ei kuitenkaan tunne kumppaneita kunnolla tai tiedä, missä nämä kumppanit ovat luuhanneet. Ennemminkin kannattaisi hankkia hyvä suhde eikä hakea hyväksyntää pelkästään seksin kautta. Petra sieltä netin kautta seksiseuraa kalastelee, niin miksi ei sitten etsisi myös kunnon suhdetta. Esimerkiksi blogissa https://www.city.fi/blogit/nettideittailu oli ihan hyviä pointteja nettideittailusta. Kannataisi Petrankin lukea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voe ristus

Ootteko ajatellu ite??? Täys feikkihän tämä on....  Tottakin voipi olla, mutta omapahan on juttunsa, jos ilmaiseksi jakaa. Kaikenlaiseen skeidaan ihmiset viitsivätkin ottaa kantaa. Ompahan näitten lehtien "jutut" nykyään aika roisia. Osahan on ihan toimittajalanttujen keksimiä. Kusetusta.. Tämäkin tosiiii naisten-lehti. ahahaha  Kuvakin olis ollu kiva.

Vierailija

Mistä tietää ettei hauen kanssa poseeraavan kuva ole jonkun muun hauki ja kuva? Identiteettivarkaus on varmasti ihan yleistä. Minusta seksin hakeminen ei ole mielekästä yksistään ja partnerissa pitää olla myös älykkyyttä ulkonäön sijaan. Eläimistä pidän paljon varauksettomammin, kuin ihmisistä. Olen itse ennakkoluuloinen kokemusteni pohjalta. Nuorena tuli kyllä lennettyä kukasta kukkaan, ihan riittävästi. Toivottavasti hän löytää itselleen jonkun.

T. Kalastaja.

Normaali ihminen

"Petra kääntyy ympäri ja tarraa tuntematonta miestä perseestä... "

Eli #metoo ei sitte oikeasti merkkaa yhtään vitun mitään niille tyhjäpäille bimboille jotka täällä meuhkaa siitä miten petraa idioottina pitävät on vaan katkeria sinkkuja?

Ite 42v onnellisesti naimisissa ja ehtinyt ihan riittävästi panna, eikä ole koskaan tarvinnut tarrata ketään perseestä yllättäen ja pyytämättä. On kyllä niin kuutamolla jotkut että jäätävä myötähäpeä.

Vierailija

Miehillä on edelleen kova tarve pyrkiä hallitsemaan naisten käytöstä ja olla dominoivana osapuolena parisuhteessa.  Jos väkivallasta ja/tai mustasukkaisuudesta on merkkejäkään seurusteluaikana, kannattaa lopettaa suhde vähin äänin ja kadota.

Poka80

Jaa , ittelle tuli 20-33välissä pörrättyä baareissa. 2 pokaa kuussa. N. 20 vuodessa ja sitten 13 vuotta yli 200 kaatoa.
Välillä tuli seukattua, tuli tihentymiä.

Vierailija

Normaali ihminen kirjoitti:
"Petra kääntyy ympäri ja tarraa tuntematonta miestä perseestä... "

Eli #metoo ei sitte oikeasti merkkaa yhtään vitun mitään niille tyhjäpäille bimboille jotka täällä meuhkaa siitä miten petraa idioottina pitävät on vaan katkeria sinkkuja?

Ite 42v onnellisesti naimisissa ja ehtinyt ihan riittävästi panna, eikä ole koskaan tarvinnut tarrata ketään perseestä yllättäen ja pyytämättä. On kyllä niin kuutamolla jotkut että jäätävä myötähäpeä.

Eihän se naisten metoo valitukset olekkaan siksi että haluttaisiin lopettaa ahdistelu vaan siksi että saadaan naiset uhriutettuja ja syytettyä miehiä. Se on valtapeliä.

Vierailija

Supermama kirjoitti:
Epävarmat miehet täällä kateellisina narisee. Myös naisilla on oikeus seksuaaliseen vapauteen, eikä kumppanien määrä tee kenestäkään parempaa tai huonompaa. Jos kertoja olisi mies naureskeltaisiin, että onpa kova jätkä. Raivostutaa tällainen tasa-arvottomuus. Vahva itsenäinen nainen, joka tekee mitä tahtoo on näemmä edelleen pelottava asia monille. Kun ei itse uskalla elää muuten kuin normien mukaan, on helppo huudella toisille peittääkseen oman sisäisen äänen. Ei uskalla elää tai tehdä mitään, koska mitä muut sanovat. No ikävästi sanovat näköjään, mutta mitä sitten? Jokainen tavallaan ja toisten arvostelijat kasvakaa vähän.

Vahva eikä itsenäinen hän ei ole.

Hän on erittäin huonolla itsetunnolla ja järjellä varustettu lapsellinen nainen.

Seksisti

Itselläni on ollut yli kolmesataa naista, joiden kanssa olen harrastanut seksiä. Kuitenkaan en koskaan haluaisi kertoa sitä, en kenellekään julkisesti. En edes ystävilleni. Tuo Petran tapaus. Hän on seksistinen ja sairas. Hänen on vain saatava seksiä erilaisilta valloituksilta ja sitä en usko, etteikö hän pettäisi vakkariaan. Seksistillä vain himot ovat liian suuret tilaisuuden koittaessa. Itselläni hyvä ulkonäkö ja loistavat puhelahjat tekevät sen, että aina kun teen baariseikkailun ,on joku matkassa mukana yökylään. Viime vuonna en käynyt kuin neljä kertaa baari/risteilyreissulla. Oma moraalini ei vaan kestä paskiaisena oloa. Alkoholilla varsinkin on sellainen vaikutus itseeni, että on heti pakko saada seksiä. Säälittävää, mutta tunnustan olevani sekstinen ja sairas yksilö.

Vierailija

”Toisen tragedia kiinnostaa ihmisiä usein myös negatiivisessa mielessä ja silloin helposti unohtuu, että jokaisen surullisen kohtalon takana on joukko omaisia jotka käyvät lävitse painajaista.”

Niin IS ja IL, eikö teitä lainkaan kiinnosta, kunika retostelunne mediassa repii omaisten haavoja auki uudelleen ja uudelleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
”Toisen tragedia kiinnostaa ihmisiä usein myös negatiivisessa mielessä ja silloin helposti unohtuu, että jokaisen surullisen kohtalon takana on joukko omaisia jotka käyvät lävitse painajaista.”

Niin IS ja IL, eikö teitä lainkaan kiinnosta, kunika retostelunne mediassa repii omaisten haavoja auki uudelleen ja uudelleen.

Meillä on oikeus trollata niin paljon kuin haluamme.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hahahah! Oikeasti mies, joka sut sitte hylkää on fiksu. Itse en ottaisi tuommosta riesaksi koskaan.

Jaksaa aina huvittaa tämä tietynlaisten miesten asenne, että jakorasioita ei huolita, ei ainakaan vaimoksi. Mutta kylläpä alkaa itku ja valitus kun vaimo ja lasten äiti ei "anna", vaikka tahallaan ja tietoisesti haettiin naista jota ei seksi pahemmin kiinnosta. Sitä tunnetusti saa mitä tilaa... Onneksi oma mieheni on täyspäinen ja halusi naisen joka haluaa seksiä ja myös sanoo sen ja käyttäytyy sen mukaisesti, ja niinpä nyt vuosikymmenen kuluttuakaan en ole muita miehiä enää katsonut, kotona saa parempaa.

Antsa

Aika huono on itsetunto tällä Petralla kun pitää moniin miehiin turvautua,itse entuommoistahuoli mistään hinnasta ja PS.ja kyllä saan ihan ikiomalta naiseltani juurikin sitä mitä tarvitsen en kaipaa irtonumeroita en ennen en nyt enkä koskaan jatkossakaan koska seksi ei ole mulle koskaan ollu mikään pakkotoisto!

könsikäs

turhaa haikailla kunnon miehestä (miljoonan mulukun allina ) luuletko ettei miehet aisti sinunlaiset naiset että jatka vain avautumista ja jakamista

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat