Artikkelista: Petra, 32: "Olen ollut sängyssä 130 miehen kanssa"

Sivut

Kommentit (129)

Vierailija

Ymmärrän nuoren naisen halun olla tasa-arvoinen miehen kanssa. Totta kai nainen voi nauttia seksistä ja vaihtuvista partnereista ja kokemuksista. Ja jos maailma olisi tasa-arvoinen paikka, ei leimautuisi "jakorasiaksi" tai "ilolinnuksi". Tämän jutun luettuani minun kävi kuitenkin sääliksi Petraa, hänen vanhempiaan ja sukulaisiaan ja arvellutti jutun kirjoittaneen toimittajan arvostelukyky. Oliko tässä tarinassa välttämätöntä julkaista haastatellun kuva ja nimi? Oma seksielämä, oli se sitten iloinen tai laimea, kannattaisi pitää omana tietonaan, katso vaikkapa edelinen kommentti. Toivottavasti Petra sukulaisineen ei joudu kovasti tätä juttua katumaan. Se olisi ollut aivan riittävän mielenkiintoinen artikkeli ilman nimeä ja kuvaa :)

Vierailija

Nykynaisten yksi suurimmista ongelmista käy selville tästä artikkelista. Seksiseuraahan nainen löytää vaikka kuinka komeasta miehestä tahansa mutta parisuhde on eri asia. Tässäkin nainen kertoo kuinka hänestä kiinnostuvat täysin väärät miehet. Panopatjaksi kelpaa pelimiehille mutta omassa päässään kuvittelee löytävän sellaisen parisuhteeseen.

Vierailija

Kuten kommenttiketju hyvin osoittaa, herättää seksuaalisuus - ja etenkin nainen aktiivisena osapuolena - edelleenkin valtavasti ahdistusta ja pelkoja. Seksuaalisesti osattomiksi jääneet purkavat turhautuneisuuttaan alatyylisiin kommentteihin.

Muistetaan nyt kuitenkin taas se, että miehelle jutussa kuvatun kaltainen toiminta on täysin hyväksyttyä.

Mutta erityisesti kannattaa muistaa se, että seksuaalisesti aktiiviset ihmiset harrastavat seksiä siksi, että se on kivaa. Itse olen "yhden naisen mies", mutta en koe minkäänlaista tarvetta tuomita niitä, jotka haluavat kokeilla monia kumppaneita petipuuhissaan.

Tietysti jutussa kuvatun naisen vaatimuksissa on paradokseja ja epäloogisuutta, mutta niinhän meillä kaikilla on - ainakin jollakin elämän osa-alueella.

Vierailija

Noilla kriteereillä Petra ei kyllä helposti löydä kuvailemaansa puolisoa.
Ehkä +40 v:nä jonkun puolta nuoremman kollin joka haaveilee vanhemmasta ja kokeneemmasta naisesta hetken, mutta vaihtaa pian ikäiseensä.
"Ai sä oot se Petra? Just, haen takkini..."
Kyllä mieskin huoripukin maineen saa näillä määrillä.
No, maineensa kullakin.

Vierailija

Kyllä lentäs tälläset Petrat heti kämpästä ulos jos paljastat olevansa vanha jakorasio. Seksiä voi harrastaa paljon, mutta vain muutaman ihmisen kanssa elämän aikana.

Vierailija

Yleiset kommentit näyttää olevan aika agressiivisia, mutta saahan jokainen elää miten haluaa.

Seksi on nyt saanut vähän liian suuren osan nuoren naisen elämässä.
Hämmästyttävää miten usein kiusatun historia johtaa naisten kohdalla tällaiseen miesten kautta pätemiseen. Kiusaaminen sekoittaa niin herkästi kiusatun pään ja tavan nähdä maailma. On tässä elämässä muutakin kuin tapailu ja seksi. Kuka edes viitsii täyttää viikkonsa eri seksikumppaneilla??

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat