Annanko mieheni pettää

Vierailija

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä yli 30 vuotta. Petin miestäni yli 10 vuotta sitten. Nyt mieheni haluaisi pettää minua, jotta olisimme "tasoissa". MInua pelottaa tämä ajatus, koska luulen sen tuhoavan liittomme. Miehelleni pettämisen paljastuminen oli tietysti hirveä paikka, kävimme terapiassa, laadimme minulle "hyvityslistan". Hyvityslistasta on osa toteutunut, mutta listaan silloin 10 vuotta sitten olin laittanut, että toivon mieheni pettävän minua, jotta hän saisi mielenrauhan.
2 vuotta sitten paljastui, että samaan aikaan, kun minä petin miestäni, oli miehelläni nettideitti palstalla ilmoitus "eroamassa oleva isä" ja hän olikin saanut useita kymmeniä vastauksia naisilta. Osa oli ehdottanut seksiä. Mieheni selitti minulle, että hän halusi vain keskustella naisten kanssa siitä, mitä hänen pitäisi tehdä, koska vaimo on pettänyt. Mieheni kirjoitteli muutamille kymmenille naisille useaan kertaan. Ja hän ei ollut tavannut yhtäkään naista.
Aika ajoin tämä 10 vuotta on ollut yhtä helvettiä, koska mieheni muistuttaa minua jatkuvasti pettämisestäni. Hän on ollut aina omien sanojensa mukaan yhden naisen mies, eikä siis mitään pettäjätyyppiä.
Nyt kuitenkin hän haluaisi toteuttaa tuon hyvityslistalla olevan asian.
Mutta tuoko se rauhan meidän liittoomme? Luulen, että en pystyisi sen jälkeen jatkamaan suhdettamme enään. Minun pettämisestäni on kuitenkin yli 10 vuotta.

Kommentit (7)

Vierailija

Herranen aika! Eikö olisi ollut jo syytä antaa anteeksi ja päästää irti? Antaa menneiden olla ja siirtyä eteenpäin. Miehesi on näköjään tarrautunut eiliseen. 10 vuotta on pitkä aika.
Jokainen ihminen on vastuussa omista teoistaan ja jos miehesi saa siitä mielenrauhan, anna hänen toteuttaa tahtoaan. Jatka sinä kuitenkin elämääsi.
Minulla on motto, jota hoen joskus ääneen: Relax, release and let go.
Pyydä anteeksi ja anna anteeksi myös itsellesi ja päästä irti vanhoista teoista ja sanoista. Lakkaa siis suorittamasta elinkautista tuomiota.

Vierailija

Miksi mies haluaisi satuttaa jollakin tuollaisella... Juolahti kysymys rakastaako mies todellakin sinua.. Itse en pystyisi elään tuollain.

Vierailija

Mikä hiton hyvityslista? Ei sellaisia pitäisi olla. Se tuhoaa suhteen, koska itsellänikin on kokemusta samantapaisista listoista, liittyen toki muihin asioihin. Osiko parempi keskustella asioista tai erota?

Vierailija

Aika erikoisen kuuloiset kuviot teillä on :)

Jos aiotte yhdessä elämäänne jatkaa, mutta "hyvityslistan" viimeinen ruksi on saatava merkittyä, niin näyttävät kehittäneen tarkoitukseen ihan nettisivustonkin. Laitan sen tähän linkkivinkiksi jos tarvetta tulee http://seuraa.org/treffit-victoria-milan/

Suhteen ulkopuolelta on turha alkaa neuvomaan mitä elämällänne teette, mutta onnea matkaan!

Vierailija

Herttilei....Hyvityslista???Teit virheen,se selvä,mutta missä on anteeksianto?Eihän tuolla tapaa voi elää,olla toisen alistettuna jonkun 10 vuotta tehdyn virheen takia.Ei ole tervettä tuollainen,ei todellakaan.Nyt joko hakeudutte parisuhdeterapiaan taikka miehesi saa luvan unohtaa ja anteeksiantaa tuon jo "sammalta kasvavan virheesi".
Ihmissuhdealan ammattilaisena sanon,että tilanne on sairas,jopa pelottava.
Sinä "suoritat elinkautista" teosta,joka on jo historiaa.

Vierailija

Ap:lle itse ihmettelen tekopyhää asenettasi. Sinä petit,mutta miehesi ei saisi pettää.
Jos miehesi on vieläpä etukäteen ilmoittanut sinulle, niin ainakin hän on ollut suhteessanne rehellisempi kuin sinä. Ehkä hän haluaa "maistaa vierasta" 30 vuoden jälkeen ja on minun mielestäni siihen ihan oikeutettu, jos sinäkin netissä heilut nettideitaamassa.
Miksi sinä olet oikeutettu netissä pitämään yhteyttä muihin miehiin,mutta hän ei ole?
Vaikuttaa siltä, ettei hän tunne olevam erityisen arvostettu liitossanne ja yrittää hakea uutta naista kun ei sinulta saa tarpeeksi arvostusta, Sitä niittää mitä kylvää. Ehkä sinunkin kannattaisi katsoa peiliin.

Vierailija

Vuoroin vieraissa! Ja sitä saa mitä tilaa! Sitä niittää mitä kylvää! Niin makaa kuin petaa! Olisiko kannattanut miettiä asioita vähän aiemmin?! Toivottavasti teki niin saatanan hyvää silloin 10 vuotta sitten! Huora!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat