Seurustelun ja tapailun eroavaisuudet?

Vierailija

Olen tapaillut erästä miestä lähes vuoden. Alku meni hyvin, mutta pian alkoi tulla puolin jos toisinkin hakemista että mitä haluamme suhteeltamme yms. kummatkin olimme eronneet muutama kuukausi siitä kun tapasimme.
Tapailimme kyllä usein, mutta jossain vaiheessa tuli sitten miehelle että hän ei tiennyt oikein haluaako elää itsekseen vai miten. Tapailimme tuosta huolimatta mutta emme ehkä ihan joka viikonloppu enää kuitenkaan.
Minua tuo asia suretti, olin huomannut ihastuvani kyseiseen ihmiseen. Kerroin hänelle tunteistani ja hän sanoi myös välittävän mutta ei tiedä haluaako sitoutua minuun. Kevät meni vähän siinä sitten miettimisen ja odottelun merkeissä kun sanoin hänelle että hänen täytyy miettiä mitä hän suhteeltamme haluaa vai haluaako mitään. koko ajan tapailimme kuitenkin. kesän alussa aloimme sitten viettämään aikaa enemmän yhdessä, mökkeilemme, lenkkeilemme, shoppailemme yhdessä, olen tavannut hänen äitinsä ja suhteemme tuntuu nyt olevan syvempi kuin koskaan mutta juhannus aaton hän halusi viettää ystäväpariskunnan kanssa ei kuitenkaan pyytänyt minua mukaan, josta toki pahoitin mieleni koska olin hänelle sanonut että toivon juhannuksen olevamme yhdessä koska se on ensimmäinen yhteinen juhannus.hän sanoi että juhannuspäivän haluaa sitten olla minun kanssa.
ja kylältä kuulin myös että hän on keväällä sanonut että elää sinkkuna jne. kysyin häneltä nyt asiaa ja hän sanoi että haluaa hiljakseen katsella mihin tämä vie eikä kiirehtiä. kysyin että onko hänen hyvä kanssani ja hän sanoi että on ja ilmoittaa kyllä jos mieli muuttuu.. itse annan tähän suhteeseen paljon ja toivon etten turhaa ja minun on mukava ja hyvä hänen kanssaan. mutta koska olen miettijä tyyppi, pohdin että eikö hän esittele minua ystävilleen koska haluaa esittää yhä sinkkua vai mistä on kyse. muuten elämme todella hienoja hetkiä, olemme suunnitelleet yhteistä lomamatkaa syksylle ja nyt kesäreissua myös. mutta illanvietot ja ystäviin tutustuminen on hänelle jotenkin pois suljettu juttu.. mitä mielipiteitä teissä kyseinen asia herättää?

Kommentit (1)

Exexexä

Vastaa itsellesi kysymyksiin:
Harrastatteko seksiä? Harrastatteko sitä aina, kun tapaatte? Vietättekö koskaan aikaa puhuen vakavistakin asioista? Miten hän huomioi sinua? Ostaako esim. lahjoja, raivaa kalenterista teille yhteistä aikaa, tekee jotain puolestasi, koskettelee ilman seksiä ollakseen kanssasi? Lähteekö hän mukaasi vaikka Ikeaan päiväksi? Onko teillä jokin yhteinen harrastus? Tapaatteko silloin, kun hänelle sopii vai tapaatteko silloin, kun sinä ehdotat? Kumpi tekee aloitteen yhteiselle ajalle ja kumpi lopulta päättää. Jos hän ehdottaa tapaamista, niin mitä yleensä silloin teette yhdessä?

Hänellä voi olla hyvä olla kanssasi, jos saa sinusta sen mitä haluaa. Niin ikävältä ja kylmältä kun se kuulostaakin, niin monesti eron jälkeen mies ei halua olla muuta kuin haluttu. Hänen avioliittonsa on voinut olla tästä vajaa ja paikkaa sitä kauttasi. Kun vaje on tyydytetty ja hän on sopeutunut elämään ilman exäänsä ja kokee, että on valmis yksinoloon, niin hän saattaa katkaista suhteen kanssasi. Yksi mihin kiinnittäisin huomiota on tuo Juhannusesimerkkisi. Hän ei kanssasi ole tosissaan. Kaikkein kipeintä tekee myöntää itselleen, ettei ole toiselle riittävän arvokas, varsinkaan silloin, kun itsellä on tunteita toista kohtaan.

Minä elin eron jälkeen vuoden suhteessa, jossa olimme toisillemme lähinnä vertaistukijoita. Loppujen lopulta ymmärsin, että yhteinen aika oli aina hänestä kiinni. En vuoden aikana kertaakaan tavannut hänen kavereitaan tai sukulaisiaan ja tosiaan kuljimme julkisella paikallakin aina vähän niin, ettei kukaan huomaa. Olin hänelle vain lohduke. Jätin hänet. Teki kipeää jättää, vaikka tunsin yhä kiinnostusta häneen. Sitä kesti pari kuukautta ja sitten helpotti. Aloin näkemään suhteen ikävätkin puolet. En jäänyt kaipaamaan häntä, mutta hän jäi lopulta kaipaamaan minua. Suhde loppui noin 5v. sitten. Olen yhä sinkku, mutta onnellisempi. Pärjään yksinkin.

Sinun kannattaisi hetken odottaa ja olla ottamatta yhteyttä. Ns vastaat vain jos hän tekee aloitteen. Kokeile, jos hän ehdottaa vaikka tapaamiselle torstaita, mutta sanotkin, että torstai ei käy, mutta keskiviikkona ehtisin. Miten hän reagoi, jos tapaaminen menisikin sinun ehdoilla? Miehet eivät ota jahtaavaa naista vakavasti. He vain pitävät siitä, että joku jahtaa, mutta heidän todelliset tunteensa tulevat vasta, kun hän huomaa menettäneensä tärkeän ihmisen. Lakkaat vain jahtaamasta ja anna hänen näyttää kaipaako sinua. Miehille tunteiden käsittely on paljon vieraampaa, kuin naisille, joten älä odota sellaista reaktiota, jota toivoisit.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat