Onko nettiseksi pettämistä?

Vierailija

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa alle vuoden. Suhteemme on hyvä ja olemme monista asioista samalla aaltopituudella. Emme kuitenkaan asu yhdessä, vaan kummallakin on omat yksiönsä. Edellinen parisuhteeni kaatui siihen, kun sattumalta huomasin silloisen mieheni käyvän facebookissa entisten heilojensa kanssa eroottissävyistä keskustelua, jopa nettiseksiä. Keskustelut olivat muodoltaan "haluaisin tehdä sinulle jtn"/"haluaisin, että teet minulle jtn". Hänen mukaansa näitä toimenpiteitä ei koskaan toteutettu todellisuudessa, in real life. En silti kestänyt tilannetta, ja suhteemme ajautui eroon.

Palatakseni nykyiseen tilanteeseeni, minua kaivaa koko ajan tunne että poikaystäväni tekee samaa kuin exäni selkäni takana. En pysty luottamaan ja olen vainoharhainen. Kerran sitten uteliaisuuteni vei voiton, kun näin tuntemattoman naisen kirjoittaneen hänelle. Luin nämä tekstit ja samalla näin mitä poikaystäväni oli hänelle kirjoittanut. Tekstit olivat jälleen eroottissävyisiä, mutteivat nettiseksiä. Otin asian puheeksi, ja minulle selvisi että poikaystäväni oli hyväksyny Facebook-kaveriksensä tuntemattoman naisen ja aloittanut tylsänä iltana nämä keskustelut hänen kanssaan. Hänen mielestään se ei missään nimessä ollut pettämistä, vaikka antoikin tälle tuntemattomalle naiselle kuvan itsestänsä sinkkumiehenä.

Mitä mieltä olette, onko nettiseksi pettämistä? Onko parisuhteessa sallittua käydä eroottissävyisiä keskusteluja? Olen hämmentynyt, koska itse en pystyisi vastaavaan vaikka minulla itsellänikin on monia miespuolisia kavereita, joiden kanssa juttelen päivittäin niitä näitä.

Kommentit (2)

Vierailija

Ei minulla ainakaan ole tarvetta leikkiä netissä. Tykkään vain omasta miehestäni ja olisin kyllä yhtä loukkaantunut kuin sinäkin.

Ehkä sinunkin pitäisi tehdä sama netissä, jotta poikaystäväsi havahtuisi. Hän pitänee sinua itsestäänselvyytenä.

Vierailija

Olen samanlaisessa tilanteessa miesystäväni kanssa.Hän "kerää" tuntemattomia naisia facessa ja kirjoittele heille eroottisia viestejä.Olen myös löytännyt häneltä yhden puhelin numeron.Hän väittää että ei ole koskaan hänelle soittanut mutta sitä en usko.kädkin hänen poistaa kyseinen ystävä facesta ja sen hän myös teki.
Olemme asiasta keskustelleet monia kertoja ja hänestä ne ei merkitse mitään mutta kun kysyn että jos itse alan "kerään" samanlailla miehiä kavereikseni ja alan harrastamaan samaa meininkiä ei se hänestä olisi kivaa.
Minusta hänen käytös on erittäin loukkaavaa ja asiasta tulee aina suuri riita kun saan hänet moisista puuhusta kii.
Onko tämä normaalia nykyään ja olenko vain ahdasmielinen ja pitäisikö myös siis ryhtyä samaan leikkiin?
En tahtoisi sillä minusta rakasta ihmistä ei niin kohdella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat