Artikkelista: Kuukaudessa juoksukuntoon – treeniohjelma vitosen naisille

Kommentit (15)

Vierailija

Mahtavan helppo ohjelma aloittelijalle tai pitkaan lenkkipoluilta poissa olleelle. Syksymmalla, kun talla ohjelmalla on paassyt juoksukuntoon, hyvaa jatkoa talle olisi vitosesta kympin naiseksi -ohjelma. Kiitos!

Vierailija

Kiitos hurjan paljon tästä ohjelmasta! Viikko kaksi menossa ja hyvältä tuntuu. Hieman hirvittää viimeisten viikkojen juoksumäärät, mutta kovasti yritetään tavoitteeseen päästä! Minä toivoisin myös kympin ohjelmaa tulevissa numeroissa!

Vierailija

Tämä sohvaperuna on niin onnellinen juostuaan sen viisi kilometriä.Treenasin tämän ohjelman läpi ja aikaisempaa juoksu kokemusta minulla on hyvin vähän. Olinpas ylpeä kun suoriuduin ohjelmasta ja pääsin tavoitteeseen,kiitos siis hyvästä jutusta!

Vierailija

Mahtavaa, täällä kans yks sohvaperuna sai tänään juostua 5 kilsaa! Kyllä on niin voittaja-fiilis, että pakko alkaa hamuta kilometrejä lisää. Ihan paras juttu Me naisissa ikinä tämä juoksukoulu, elämä parantui kertaheitolla!!

Vierailija

Tämä on aivan mahtava ohjelma! En olisi ikinä uskonut, että nauttisin juoksemisesta...mutta siihenhän jää koukkuun. Tänään sain juostua 5 km ja nyt on euforinen fiilis! :-)

Vierailija

Nyt toisen viikon viimeinen lenkki takana ja ensimmäistä kertaa oikeasti JUOKSIN ja vielä kovaa vauhtia. Juoksin vielä vahingossa ekstraviisiminuuttisen kun askel kulki niin hyvin, enkä muistanut, että perjantaille kuului vain yksi vitonen ja kaksi kymppiä. Aiemmat kerrat olen jaksanut lähinnä hölkätä.

Aika paljon näyttää myös hormonitasapaino ja ravitsemus vaikuttavan juoksukuntoon: hyvin syöneenä ja hyvässä kuukautiskierron vaiheessa näyttää jaksavan mitä vaan. Nyt vielä kaksi lisäviikkoa ja vitonen kutsuu.

Olen aiemminkin käyttänyt tätä ohjelmaa ja saavuttanut tavoitteen, mutta talven tullen juokseminen jäi. Nyt kesän korvalla taas uudelleen lenkille!

Vierailija

Nyt toisen viikon viimeinen lenkki takana ja ensimmäistä kertaa oikeasti JUOKSIN ja vielä kovaa vauhtia. Juoksin vielä vahingossa ekstraviisiminuuttisen kun askel kulki niin hyvin, enkä muistanut, että perjantaille kuului vain yksi vitonen ja kaksi kymppiä. Aiemmat kerrat olen jaksanut lähinnä hölkätä.

Aika paljon näyttää myös hormonitasapaino ja ravitsemus vaikuttavan juoksukuntoon: hyvin syöneenä ja hyvässä kuukautiskierron vaiheessa näyttää jaksavan mitä vaan. Nyt vielä kaksi lisäviikkoa ja vitonen kutsuu.

Olen aiemminkin käyttänyt tätä ohjelmaa ja saavuttanut tavoitteen, mutta talven tullen juokseminen jäi. Nyt kesän korvalla taas uudelleen lenkille!

Pituutta 181cm

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ollenkaan suosittele. Sohvaperunalle aivan liian rankka aloitus!

Joo, tullut kokeiltua tuota ohjelmaa tammikuusta elokuuhun, paino putosi 10 kg ( 76 kg:sta 66kg) mutta nyt on niin paha lonkkasärky ilmestynyt oikealle puolelle ettei edes kävely suju säryittä. Kaksi kiloa tuli jo takapakkia kun en heti huomannut korjata ruokailuja vähemmille kaloreille vaan söin kuin urheilisin yhä. Nyt edessä liuta tutkimuksia ja varmaan joutuu jotain hoitoja ottaan. Nin että komppaan, ei välttämättä sovi sohvaperunoille, etenkään jos on jotain ylipainoa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat