Haluan löytää luottokampaajan

Seuraa 
Liittynyt21.5.2015

Muutin juuri Helsinkiin, ja saman tien piti varata aika kampaajalle. Kyselin kavereilta suosituksia, ja kävin työkaverin vinkkaamassa kampaamossa. Tukasta tuli hyvä, mutta ei kampaamo kuitenkaan tuntunut ihan omalta. Entisessä kotikaupungissa kun oli ihana ja tuttu luottokampaaja, joka osasi leikata pörröiset ja paksut hiukseni siistiin kuosiin. Onko kenelläkään vinkkejä hyvistä, eikä ehkä kaikista kalleimmista kampaamoista Helsingissä? Tai osaatteko kertoa, miten olette itse löytäneet luottokampaajan? Ärsyttävä pikkuongelma tämäkin.

Kommentit (5)

Vierailija

Olen käynyt pitkään Vox Artisilla Kalliossa. Eri tyypeillä, mielestäni kaikki OK.

Olisi kyllä ihana löytää täydellinen luottokampaaja. Mä olen siksi vaihdellut tyyppejä, että sitä yhtä oikeaa ei ole löytynyt. Mutta en enää jaksa ravata kampaamosta toiseenkaan.

Vierailija

Olen löytänyt luottokampaajan, mutta viime aikoina hänellä on ollut elämässään kaikenlaisia vaikeuksia ja työn jälki ei ole ollut hyvää. Olen ystävystynyt hänen kanssaan sen verran, että nyt en hädän hetkellä viitsisi jättää häntä. Aika ongelma: näytän törkeältä, mutta olen kiltti. Kannattaa olla solmimatta läheistä suhdetta luottokampaajaan.

Vierailija

Kannattaa kysyä siltä entiseltä luottokampaajalta vinkkejä. Olen itse kanssa juuri muuton kynnyksellä, ja ihana nykyinen kampaajani neuvoi mulle Helsingistä omia vanhoja tuttujaan, joista ajatteli, että tykkäisin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat