Tangat tai stringit miehillä?

Vierailija

Kieltämättä outo ja ainakin vähän hassu kysymys naisille. Käytän muilta tietämättömissä stringejä ja tangoja esimerkiksi käydessäni juoksemassa, kun on kuuma, töissä (istuvampien suorien housujen housujen kanssa), salilla ja jääkiekkoa pelatessa. Nuo ovat minulle mielyttävimmät alushousut, varsinkin stringit monessa suhteessa. Naisille en noita esittele enkä tietenkään kenelle muillekaan, koska tiedän että naiset inhoavat noita tällaisen treenatummankin kolmivitosen miehen päällä. Mitä mieltä olette, jos mies käyttää tuollaisia alushousuja ihan käytännön syistä, kuten mukavuuden ym? Laskeeko se teidän silmissänne miehen arvoa? Ovatko ne niin karseat hyväkuntoisenkin miehen päällä?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Ai jaa ?? Minusta nuo kuvat oli upeita ja minä ainakin tykkään ihailla miehen kehittyneitä
pakaroita stringeissä.

Eri asia olisi, jos stringit on kaljamahaisen ja roikkuvapakaraisen miehen päällä.

Ketjun aloittaja voi siis huoletta käyttää stringeja, jos pakarat ja vatsa on kunnossa.
Ei kaikki naiset ole veistetty samasta puusta.

Vierailija

Kiitos, ehkä uskallan käyttää stringejä, ainakin pakaroita ja vatsaani on kehuttu. Olen aina luullut kaikkien naisten inhoavan stringejä treenatunkin miehen päällä.

Vierailija

No sopiihan niitä käyttää vallan hyvin. Mukavuussyyt puoltaa ja tiukkavartaloisella myös näyttää hyvältä. Kyllähän naisia miehen peppu kiinnostaa.

Vierailija

Kiitos vastauksestanne. Oletteko nuoria vai kypsempiä naisia, minkä ikäisiä? Itse olen 29-vuotias, jotenkin jännittää se, miten nainen saattaisi suhtautua jos vaatteiden allani on stringit.

Vierailija

Itse ainakin innostun kovasti, jos miehen vaatteiden alta löytyy miehekkäät stringit. Mieheni käyttää silloin tällöin stringejä ja mieheni lihaksikkaat pakarat paljaaksi jättävät pöksyt saavat kyllä minut hyrräämään... Ja vastaus kysymykseesi: olen 30-kymppinen

Vierailija

Miesten stringien käyttäjiä on enemmän kuin uskoisi. Olen alle 30-vuotias mies, käytän töissä, harrastuksissa kuten sähly ja kuntosalilla sekä nukun niissä. Pukkareissa tai muissa julkisissa tilanteissa en käytä, kun olen seurustellut ja olen käyttänyt pääasiassa boksereita, ettei naiset tietäisi minun käyttävän stringejä. Vaikka tulisi hyvä olo siitä jos tietäisi naisen pitävän minua niissä seksikkäänä.

Vierailija

Olen 30v mies ja käytän stringejä yhtä usein kuin "tavallisiakin" alkkareita. Vaimoani stringien käyttöni kiihottaa kovasti, eikä hän saa pidettyä näppejään irti stringipepustani. Olen hyvin tyytyväinen tilanteeseen, etenkin kun vaimoni pääasiallinen pikkuhousuvalinta on stringit.

Vierailija

Älä niputa kaikkia naisia samaan. SINÄ ET TYKKÄÄ, EI tarkoita etteivät muut tykkää.

Minä 40+ nainen tykkään, koska ainakin miehelläni on niin kaunis takapuoli.
Mikä tuossa kuvassa muka oli rumaa? Pitäisikö miehen olla lihakseton lattaperse?
Ei kiitos. Vahvat pakarat on jees niin naisilla kuin miehillä.

Vierailija

Naapurin poju, jääkiekkoileva 20-v kundi oli parvekkeella stringeissä aamulla kahvikuppinsa kanssa. Musta ei sovi treenatullekaan miehelle, todella epäseksikästä ainakin tällaisen viisikymppisen naisen mielestä.

Vierailija

Minulle kelpaa kaikki alushousutyypit, stringeistä kalsareihin, eikä se ainakaan minulta haluja vie. Minua kiihottaa jo se kun mieheni etumus alkaa pullottaa, se kertoo että hänkin haluaa. Eikä se ole alushousuista kiinni. Rakas on rakas vaikka olisi minkälaiset alkkarit päällä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat