Artikkelista: Chisu: "Menestykseni on johdatusta"

Kommentit (6)

Vierailija

Harmi, luulin Chisua aiemmin täysipäiseksi, vaan että johdatus ja silleen-hömppä hallitsee hänenkin elämäänsä, vaan so what - kuunneltavaa musiikkia häneltä kuitenkin on tullut tuotantoon.

Vierailija

Ei se varmaan tee kenestäkään vähemmän täysipäistä, jokainen kun täällä saa uskoa mihin huvittaa. Ehkä jopa uskominen "hömppään" voi pitää täysipäisenä? Se niin riippuu ihmisestä kuule :) Mutta niinkuin itsekin sanoit, hyvää musaa tekee tuo kaunis nainen!

Vierailija

Minua ei ainakaan yhtään häiritse tietoisuus siitä että Chisu kokee johdattuvansa - kyseessä on varmaan aika pitkälti myös terminologia, saman asian voisi ilmaista sattumien sarjana, tuurina tai että yksi asia johti toiseen tms. Joka tapauksessa Christel on sanoittajana aivan omaa luokkaansa, ja yleislahjakkuutena varmaan kovin (naispuolinen) artisti täällä ikinä.

Vierailija

Pariisissa hienot naiset nimenomaan meikkaavat ravintolan pöydissä, se kuuluu kulttuuriin ja sivistykseen, mutta kukin tyylillään, minä harrastan tuota Pariisilaista tyyliä, se on minusta hauskaa !

Vierailija

Nämä "nuoret, itsenäiset naisartistit" ovat viimeisen päälle suunniteltuja tuotteita, tuskin tekevät biisejäkään itse. Taitaa olla Kallosen äijätiimi värkännyt sanat suuhun sopiviksi ja lookit mieluisiksi, laskelmoitua. Aitoja, originelleja lauluntekijöitä löytyy kaduilta ja alakulttuurien paikoista, suunnatkaa niihin, jos haluatte mielenkiintoista musiikkia ja sanoituksia.

juu elikkäs

Vanha juttu, mutta kuka oikeesti kehtaa tulla Chisun juttuum paasaamaan naisartistien laskemallisuudesta!? Chisu jos kuka tekee kaiken mahdolliaen itse. :D Voisi eräät herätä tähän päivään. 2000-luvullakaan ei kaikki ole sitä miltä saattaa näyttää, kun on jo valmiiksi ennakkoluuloja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat