Julkkis, jonka kanssa saa olla

Seuraa 
Liittynyt21.5.2015

Minkä ikäisenä on liian vanha julkkisihastukseen? Olin nimittäin teininä kovin kaukorakastunut Samuli Putroon, mutta luulin hullaantumiseni menneen ohi, varsinkin Zen Cafen viimeisimpien levyjen huonouden myötä. Mutta nyt olen tässä kuunnellut Putron uutta soololevyä ja todennut sen ihanaksi - sekä levyn että miehen. :) Aion ehdottaa poikaystävälleni, että Putro on mulle se julkkis, jonka kanssa saan viettää yhden lemmenyön, jos tilanne koskaan tulee kohdalle (muistatteko Frendien jakson, jossa tällaisesta sovitusta lempijulkkiksesta oli puhetta..?).

Kommentit (4)

Vierailija

Tiedän erään reilusti aikuisen naisen, joka myös taitaa olla hieman ihastunut Samuli Putroon :) Ei kai julkkisihastuksessa mitään pahaa ole, mutta itsestäni kyllä tuntuisi oudolta seurustella sellaisen miehen kanssa, joka on hyvin ihastunut johonkin julkkikseen (vaikka tällaiset ihastumiset taitavatkin olla naissukupuolella yleisempiä?). Itselleni ei tule mieleen ketään julkkista, jonka sängyssä haluaisin käväistä - olisihan paljon hienompaa antaa halutulle miehelle pakit kuin ryhtyä jonon jatkeeksi :D Eksäänikin olin niin rakastunut, että Johnny Depp ja Ville Valo olisivat vaikka kilpaa saaneet kiskoa minua lakanoihinsa, mutta minua ei olisi kiinnostanut :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat