Intialainen aviomies,Punjabista.

Vierailija

Hei rakkaat ystävät olin 10 vuotta naimisissa,Intialaisen miehen kanssa,joka oli punjabista.

Avioliitto oli ensimmäiset 3 vuotta kunnossa,sitten alkoi isot ongelmat,Mieheni joi päivittäin,

JA Suunnitteli joka vuodelle Intian matkaa 22-6.kertaa vuotta kohden,Ja joka vuosi hän lähti Intiaan yksin,Ilman perhettä.Meillä on kaksi poikaa.sitten eräänäpäivänä kun taas hän oli lähdössä punjabiin,serkkunsa tyttären häihin,niin menin hänen lähtönsä jälkeen suoraan Intian suurlähetystöön,ja hain passiin viisumin itselleni ja vanhimmalle pojalleni.Ja pienin Arun oli vielä niin pieni.että päätin jättää hänet kotisuomeen ,äitini hoidettavaksi.VARASIN VIIKON VAIN KAHDEKSI VIIKOKSI ,KOSKA TIESIN ETTÄ MINULLA TULEE IKÄVÄ PIENTÄ ,JOKA OLI ÄITINI HOIDOSSA.soitin máviomiehelleni että olen tulossa Delhiin,hän sanoi tulevansa,sukulaisten kera ,minua ja poikaani vastaan New Delhin lentokentälle.SIELTÄ SITTEN JATKOIMME KOHTI pUNJABIA,PIENTÄ KYLÄÄ KOHTI,pUNJABI on Intian osavaltiona,melkein yhtä suuri kun suomi kokonaisuudessaan,pinta-alaltaan.Meillä oli paljon sukulaisia ympärillä häärimässä koko ajan,siihen tottui ajan oloon,mutta ei ollut juurikaan ,mitään yksityisyyttä.Hampaita pestiin kaikki saman lavuaarin ääressä,ja meidän kotitalossa,asui sillä hetkellä7 ihmistä ,veljiä,siskoja ,sukulaisia,ja ,minä ja poikani,ja aviomieheni.SILTÄ AJALTA ON HIENOJA MUISTOJA.mUTTA KUN PALASIMME SUOMEEN ,VAIKEUDET ALKOIVAT.....TAAS. MENIN mummini luokse lomalle lappiin ,ja mieheni toi vieraan naisen ,yhteiseen kotiimme,jossa oli lasten valokuvat,meidän perheen kaikki muistot,kyllä esillä.SYDÄMETÖN NAINEN,EI TULLUT KATSOMAAN LASTENI KYYNELEITÄ ,EIKÄ MINUN RAIVOA ,KUN SAIN TIETÄÄ ASIASTA....SITTEN TAAS ELÄMÄ JATKUI MYRSKYN LAANNUTTUA JA HÄN MENI TAAS INTIAAN ,JA SIELLÄ HÄNELLÄOLI 3 NAISTA INTIALISTA SAMAAN AIKAAN.JA HÄN TOI MINULLE KAUNIIN INTIALAISEN PUVUN MINLLE LAHJAKSI ,JA VALOKUVISSA HARRIETIN ,HÄNEN RAKASTAJANSA PÄÄLLÄ OLI SAMA PUKU ,KUIN MINULLA ,HÄNEN VAIMOLAAN,JA NE KAKSI MUUTA KAUPANPÄÄLLE-nYT EROSTA ON KULUNUT KAKSI VUOTTA JA EN TODELLA HAIKAILE TÄMÄN MIEHN PERÄÄN ,VAIKKA ONKIN LASTENI ISÄ.KAIKEN HUIPIKSI HÄN LAITTOI OMISTUSASUNTOMME MYYNTIIN,JOKA OOLI MINUN OMAISUUDELLA OSTETTU,HÄNELLÄ EI OLLUT MITÄÄN OMAISUUTTA ,NAIMISIIN MENNESSÄMME.JA HÄN SAI HOUKUTELTUA ,MINUT MYYMÄÄN KOTIMME!!!!!!!JA LAITTOI RAHAT ,JOTKA SAIMME ASUNNON MYYNNISTÄ OMAAN TASKUUN,SANOMATTA MINULLE SANAAKAAN,JA MINÄ IDIOOTTI...LUOTIN VIELÄ HÄNEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sen jälkeen en kuullut ,en nähnyt omaisuudestani mitään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ELÄMÄ JATKUU ,JA MINULLA ON LAPSET,JA EN ANTAISI ,NIITÄ HÄNELLE IKINÄ,VAIN VOIVAT MENNÄ TAPAAMAAN ISÄÄNSÄ .MUTTA EI MUUTA!!!!!!!!!!!!ihmiset kertokaa nyt rehellisesti.............näistä kahden kulttuurin liitoista----onko ne jo valmiiksi tuomittu epäonnistumaan!!!!!onko täällä palstalla yhtään suomalaista naista ,joka on ollut tai on Turkista eteenpäin ,siis aasiaan päin ,Arabit mukaan lukien.naimisissa,ja olisi jotakuinkin normaali elämä!!!!!!!!!!Olisi kiva kuulla toisten kokemuksia ,ja käsi sydämmellä ,rehellisiä vastauksia.ITSE OLEN ELÄMÄSTÄNI OLLUT iNTIALAISTEN KANSSA ,YHTEENSÄ 23 VUOTTA NAIMISISSA.eNSINMÄNEN AVIOLIITTO OLI MYÖSiNTIALISEN KANSSA,MUTTA SE ON JO TOINEN TARINA ,JA ONNELLINEN SELLAINEN,OIKEA RAKKAUSTARINA,JA OIKEA AVIOLIITTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ensinmäinen aviomieheni oli hyvä ja kunnollinen.
Kertokaa kahdenkulttuurin avioliitoistanne!! I LOVE MY I NDIA!

Kommentit (4)

Vierailija

Kirjoitus oli hieman sekava..Heräsi kysymys mihin mahtoikaan päättyä ensimmäinen liittosi ?
Kuinka kukaan voi olla niin tyhmä, että alistuu tuollaiseen ja antaa vetää itseään noinkin kauan höplästä ?

Vierailija

Jos juttu on totta, niin surullista tarinaahan tuo on. Raha-asioissa PITÄÄ AINA OLLA TARKKA eikä omaa omaisuuttaan tule antaa ilmaiseksi puolisolle oli kyseessä Suuri Rakkaus tai ei. Jos puoliso alkaa vaatia yksipuolisesti toisen omaisuutta, se on hälytysmerkki. Varsinki kehitysmaista tuleva mies voi yrittää sumuttaa rakastunutta naista vaikka millasilla nyyhkyr´tarinoilla lypsääkseen rahaa ja siirtääkseen sen kotimaahansa, jonne hän rakentaa toista elämää eläkettä varten.

Näitä raadollisia tarinoita ole kuulut useammankin. Pitäkää naiset järki päässä rakastuneenakin.

moro

moi mä tapasin vuosi itten aivan ihanan intialaisen miehen joka on kotoisin bunjabista  aluksi oltiin niin rakastunneita mutta tossa joulukuussa mies halusi yht äkkiä erota ilman mitään syytä  ollaan sit oltu vaan hyviä kaverita  aina kun sen sukulaiset tulee suomeen tai täti ja setä tulee käymään mun pitää lähteä pois mun pitää siivota omat tavarat sen kotoota pois sen äiti asuu vielä  bunjabissa  mutta on sairas  ja tää mun mies lähettää joka kuukausi äidilleen rahaa  välillä mäkin oon antannut rahaa et se voi laittaa äidilleen rahaa en tiedä koska hän maksaa mulle velkansa  , suhteen alussa se sano mulle ettei lupaa mennä mun kanssa naimisiin nyt vasta on kertonnut että sen äiti valkkaa sille vaimon intiasta , ja sen pitää mennä intiaan mä oon kerran sanonnut sille että miten sä voit sanoa ihmiselle et mä tykkään susta mut oikeesti ei tykkää ollenkaan , sen verran ollaan puhuttu meidän suhteen tilasta et kyl se haluaa et ollaan yhdessä mutta hän haluaa omaa tilaa  ja heti kun äiti tulee suomeen me ollaan erottu mun oma olo tila on et oisin löysässä hirressä 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat