Artikkelista: Tommi Liimatainen: "Olen seksiasioissa vanhoillinen mies"

Kommentit (5)

Vierailija

"Vanhoillisen" sijaan olisi paljastavampaa puhua jostain muusta. Vaikka syrjivästä tai alistavasta.

"Olen seksiasioissa syrjivä mies". Uskon sukupuolten eriarvoisuuteen ja siihen, että miehen tulee olla aktiivinen ja naisen passiivinen ja että miehen tulee hallita naista.

Ei enää olekaan niin cute and cuddly.

Vierailija

Liimatainen ja kalakaverinsa eivät toki ole tiedotusvelvollisia meille muille suhteestaan. Mutta olisivat nyt - aikuiset ihmiset - rennosti ja reilusti sitä, mitä ovat. Liian lyhyt tämä elämä tuollaiseen kiertelyyn ja kaarteluun ja venkoiluun. Väsyttävää. Nauttisivat onnestaan, kun ei se ole meiltä muilta pois.

Vierailija

Aika tiuhaan esiintyvät nuo Liimataisen veljekset MeNaisissa. Vaikka eihän siinä mitään vikaa ole, ihan söpöjähän nuo ovat. Paula Koivuniemi vs. Katri Helena kysymys lienee ollut ihan suunniteltu. Itse olen niin kyllästynyt koko kohuun, että jättäisin mieluiten ko. parivaljakon (tai pariskunnan) ihan rauhaan. Tommi on kohtelias ja Suomen musiikkimaailmaa kohentava mies, ensi kerralla voitte jututtaa häntä vaikkapa siitä miten hän on uransa tuohon pisteeseen päätynyt.
Minua henkilökohtaisesti sellainen juttu kiinnostaisi huomattavasti enemmän...

Vierailija

Hyvä aloitus. Seksismiä niin usein siloitellaan. Esimerkiksi rasismia tuskin ryhdyttäisiin samankaltaisessa yhteydessä paapomaan. Jos perisuomalainen sanoisi olevansa sikäli "vanhoillinen", että haluaa olla maahanmuuttajataustaisten ihmisten seurassa aktiivinen ja dominoiva osapuoli, ei menisi yhtä luonnollisena läpi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat