Artikkelista: Veeti Kallio: "Jouduin kysymään, olenko liian vanha isäksi"

Kommentit (2)

Vierailija

Älä huoli Veeti lapsesi rakastaa sinua iästäsi huolimatta ja sinä saat voimaa lapsestasi. Tyttömme on 6 v, itse olen 40+ äiti ja mieheni 70v. Isä ja tyttö tulevat hyvin toimeen ja on hellyttävää katsella kun tyttö katselee/esittelee isäänsä silmät rakkautta täynnä. Allekirjoitan täysin sanonnan ei se ikä, ei se koko, ei se näkö vaan se rakkaus merkitsee.

Koulukiusattu

Kai nyt on terve itsetunto kun on kouluaikana itse polkenut muiden itsetunnon maahan. Jatkuvaa haukkumista ulkonäöstä ja ryhmästä eristämistä. Pääasia että itse oli se luokan kaunotar ja siisti tyyppi. Tässä esitetään että kommentointi Veetin naamakirjaan olisi ollut jotenkin sattumaa ja kohtaloa. Valitettavasti Jenni kouluaikana jo osoitti olevansa erittäin laskelmoiva ja hakevansa huomiota keinolla millä hyvänsä. Halusi myös erittäin paljon tulla kuuluisaksi. Hän on tasan tarkkaan tiennyt miten miehen saa kiinnostumaan itsestään tällä esitän viileää-roolilla. Sattumaa ei ole myöskään se että hän on kommentoinut eronneen julkkiksen päivitystä. Jos ei itse ole julkkis niin iske julkkis. Voi hyvänen aika tätä sinisilmäisyyttä. Toivottavasti heidän oma lapsensa oppii Veetiltä oikeat arvot ja kunnioittamaan kaiken näköisiä ihmisiä. Ja itse välttyy itsetunnon tuhoavalta kiusaamisesta. Ihminen voi muuttua mutta harvemmin tiikeri pääsee taidoistaan. Ja se ei tuo menetettyä itsetuntoa ja itsensä arvostamista valitettavasti takaisin meille kaikille kiusatuille vaan kannamme arpia läpi elämän.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat