Korkea tasoinen naisten lehti .

Vierailija

Korkea tasoinen naisten lehti.

En ole lehden tilaaja.Selailen minua kiinnostavia nettisivujanne. Tuotatte monipuolista naisten lehtea,jota on hauska lukea seka samalla saa runsaasti vinkkeja eri aloilta; Lammin kiitokseni teille toimittajat, osaatte ammattinne.
Kirjailija Kaari Utrion haastattelun haluaisin lukea . Han on julkinen kulttuuri persoona Suomessa ja hanen tuotonsa elaa viela historian kirjoissakin.
Nimim. nainen

Kommentit (1)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Korkea tasoinen naisten lehti.

En ole lehden tilaaja.Selailen minua kiinnostavia nettisivujanne. Tuotatte monipuolista naisten lehtea,jota on hauska lukea seka samalla saa runsaasti vinkkeja eri aloilta; Lammin kiitokseni teille toimittajat, osaatte ammattinne.
Kirjailija Kaari Utrion haastattelun haluaisin lukea . Han on julkinen kulttuuri persoona Suomessa ja hanen tuotonsa elaa viela historian kirjoissakin.
Nimim. nainen

Tykkään tästä lehdestä kans! Vaikka enimmäkseen kyllä luen netistä, aina välillä (puolen vuoden välein) otan jonkun tarjouspätkän MeNaisista, kun niissä saa myös aina kivan lahjan. Mutta siis pitää olla aina puolen vuoden tauko tilauksessa ni sit voi taas ottaa tollaisen parin kuukauden tarjousjakson. Mutta siis passaa mulle koska on normaalihinnalla ihan liian kallis mulle!

http://superistialennusta.sijoitusblogit.fi/2014/02/15/lehdista-tarjouks... tässä blogissa oli juttua lehtitarjouksista, ei siis oo mun blogi, mutta satuin lueskeleen just.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat