Artikkelista: Raskaana oleva Kaisa Liski: "En aio imettää enkä pitää äitiyslomaa"

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Onneksi ei ole minun lasteni äiti! Läheisyyttä ja rakkautta lapsille antavaa äitiä on ihana katsoa, kuten myös sellaisen kanssa kasvatettuja lapsia. Ei tarkoita sitä, että äiti uhraa silti itsensä lasten vuoksi. On niillä isäkin, eli minä.

Vierailija

Hienoa Kaisa! Juuri näin, ei äiti ole pyhässä sädekehässään ainut joka valvoo kaikki yöt ja hoitaa lapsen orjallisesti 24/7/365. Isäkin voi osallistua! Onnea raskauteen ja vauva-aikaan!

Vierailija

Antaa muuten hyvää esimerkkiä kaikille äideille. miten kehtaa puhua ettei aio imettää lastaan eikä pitää äitiyslomaa! kyllä huomaa kuinka kaukana nykyään maailma on luonnosta ja luonnollisuudesta. Lapseltakin korvataan perustarpeet synteettisellä äidinmaidonkorvikkeella ja muovipullolla. Läheisyyttäkään ei viitsitä antaa ettei oma elämä kärsi. tuli niin paha olo että itkettää ja kuvottaa samaan aikaan.

Vierailija

Jokainen voi laittaa elämänsä arvot tärkeysjärjestykseen. Minulla ainakin lapset komeilevat tuon listan kärjessä. Enkä silti koe, että olisin elänyt vajaata elämää naisena. Asianomaisesta sai jo ohjelman aikaan sellaisen kuvan, että elämän täytyy pyöriä vain ja ainoastaan hänen ympärillään. Toivottavasti herää todellisuuteen kun aikanaan lapsen saa, sillä lapset ei voi valita vanhempiaan, heidän on tyydyttävä siihen mitä tarjolla on...

Vierailija

En halua sitoa itseäni vauvaan liikaa, joten en aio imettää enkä pitää äitiyslomaa. Käsittämätön lause, jota Kaisa tulet valitettavasti katumaan. Lapsen saaminen on lahja, siitä huolehtiminen velvollisuus ja ILO. Mitä ihmettä luulet olevasi? On sellaisiakin naisia, jotka eivät saa lasta, huolimatta rankoista hoidoista.

Vierailija

Me Naiset menetti juuri yhden asiakkaan.
Onko juttu tehty tarkoituksella provosoivaksi vai onko ihmisten arvomaailma kääntänyt härän pyllyä? Tällaiset kommentit kuten "olen varmaan aikaisempia lapsiani imettänytkin sen vuoksi, että se on ilmaista" ansaitsevat vedon vessanpöntöstä alas. Kuin myös "en aio imettää enkä pitää äitiyslomaa, en ole orja ja imettäjä, olen nainen äitinäkin".
Ihan oikeasti lehden toimitus: miettikää nyt vähän millaisia juttuja julkaisette!
Kirjoitatte varmaankin todenmukaisen jutun syksyllä kuinka rouva on pärjännyt periaatteidensa kanssa.

Vierailija

Hyvä Kaisa! Nostan Sinulle hattua, ihan todella! Sen ohella, että olet tehnyt loistavan uran, olet kasvattanut kaksi luultavasti hyvin elämässään pärjäävää nuorta. En minäkään imettänyt lastani, mm. siksi, että vasta raskauden myötä sain rinnat enkä halunnut, että ne heti rupsahtavat. Lapseni ei ole silti jäänyt mistään paitsi, päinvastoin. Meilläkään ei mies tee kotitöitä, mutta isät pystyvät hoitamaan lapsia ihan yhtä hyvin kuin äidit. Ja sanon näin siitä huolimatta, että lapseni on pääosin kotihoidossa, kun työskentelen kotoa käsin perheyrityksessä. Kaikkea hyvää Kaisalle perheineen ja iloista odotusta : )

Vierailija

SIIS voi morjens mikä kuningatar..... kyllä minä ainakin olen nauttinut myös naiseudestani vaikka imetän!! ja olen NAINEN enkä mikään orja. Liskin varmaan kannattaa palkata myös kakkavaipan vaihtaja, ettei vaan rouvan rakennekynnet kärsi...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat