Kenen haastattelua ET halua lukea Me Naisista?

Vierailija

Toivon, ettei tulevina aikoina, mieluiten erittäin pitkään aikaan, tarvitse Me Naisista lukea seuraavien haastatteluja.
Saimi Hoyer (tarvitseeko perustella)
Elina Kiikko (ks. edellinen perustelu)
Teresa Välimäki (anorektinen kokki vakuuttaa herkuttelevansa aina ja koko ajan, joopa joo...)

Mitäs muiden lukijoiden listalla?

Sivut

Kommentit (74)

Vierailija

Vappu Pimiä, Katri Helena, Viivi Pumpanen ja Janina Frostel..etc. Näitähän iltapäivälehdet pyörittää niin että tympäsee! Haastateltaviksi naisia, joilla on omien erilaisten elämänkokemuksensa myötä jotain annettavaa. Samat jutut ja pinnalliset asiat ei saa minua ostamaan lehteä.

Vierailija

Itse asiassa minua kiinnostaisi nostaa nais opettajien mielipiteitä yhteiskunnasta. Miltä tuntuu kuunnella haistattelua oppilaiulta, vanhemmilta?

Voin kuvitella että kasvatustyössä olevilla on aika kovat ajat?

Vierailija

Martina, Henna K ja Saana P mustalla listalla.
Tavallisten ihmisten elämä kiinnostaa.
Ihmiset jotka ovat kokeneet monenlaista, positiiviset ihmiset, sisäisesti kauniit ja terveet arvot omaavat tyypit saavat avautua toimittajille, kiitos.

Vierailija

Ei haastatteluja julkkisten tyrkky-puolisoista eikä poliitikoista, jotka haluavat kiillottaa kilpeään ensi syksyn kunnallisvaalien alla. Eikä, pliis näitä lauseita: "Olen kasvanut ja eheytynyt ihmisenä" ja "Lapsen saaminen muutti elämäni"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat