mieheni on muuttunut sängyssä

Vierailija

heissan

Onko muilla vastaavia kokemuksia?Pitkään mieheni vongattua suostuin alkuvuodesta antamaan peppuseksiä.Ei se mielestäni pahalta tuntunut,mutta ei kyllä erityisen ihanaltakaan.Nyt mieheni on kuitenkin asasta innostunut eikä muuta haluakaan...Saattaa aloittaa ihan normaalisti,mutta pian on jo ehdottamassa reiän vaihtoa ja sormeilee sitä vaativasti.Orgasmia en ainakaan pysty siinä touhussa saamaan ja pelkään myös,että(lähes päivittäinen)touhu saattaa löysentää sitä ja aiheuttaa esim.pidätysvaikeuksia pitkässä juoksussa.
Onko tietoa/kokemusta vastaavasta pakkomielteestä

Kommentit (2)

Vierailija

kirjoituksestasi ei käynyt ilmi,kuinka iso miehelläsi on.Omallani on aika paksu ja n.20 cm pitkä ja olemme harrastaneet pepputemppua viikottain n.20v.löystmistä on toki,mutta ei mitään pidätysvaikeuksia.Itsekään en siitä alussa ollut niin innoissani,mutta vuosien saatossa olen siihen tykästynyt.Samalla kun käyttää sauvaa klitoriksessa saa varmat orkut!

Vierailija

Olen myös ihan normaali nainen, mutta jostain kummasta syystä minä puolestani koen suurta nautintoa siitä mahdollisesta peppuseksistä. Olet oikeassa, minunkin edellinen poikaystävä meni aivan sekaisin, ja rupesi kanssa usein vonkaamaan peppua. Kait se noilla miehillä on niin jotenkin hienoa saada peppua. Minä pidän itse huolen, että sitä namia ei saa kun vain kun on karkkipäivä, eli suolessa ei ole mitään ja itse haluan.

Pidä kiinni että et anna mitään mitä et itse halua, muuten kadut jälkeenpäin. Mitä tulee karkailuun, niin en ole kokenut moista. Varovainen saa kuitenkin olla, jos mies oikeen hullaantuu.

Nautinnollista seksuaalisuutta omilla ehdoilla ja yhdessä:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat