Viihdytkö nyrkin edessä?

Vierailija

Ikinä en ole voinut käsittää, miksi jotkut naiset antavat hakata ja alistaa itseään, jotkut jopa vuosikausia. Luita murtuu ja katkeaa, verta vuotaa, sattuu.

Myös lapsia saattaa olla näkemässä ja kuulemassa, miten isä tai isäpuoli heittelee äitiä ympäriinsä. Tällaisessa tapauksessa lapset saavat oivallista materiaalia tulevaan aikuisuuteensa, näin kuuluu ja saa kohdella naista.

Mikä siellä päässä on vikana, kun nainen ei lähde pois, jätä miehen irvikuvaa heti ensimmäisen lyönnin jälkeen? Minkä ihmeen takia nainen uskoo anteeksipyynnöt ja lupaukset, että näin ei enää käy?

Kommentit (1)

Vierailija

Olen pahoillani kun kuulun pahoinpideltyjen joukkoon.Sain viimme voimillani ponkaistua itseni ulos väkivaltaisesta avioliitosta.Syynä siihen,että jätin ratkaisun 35 avioliittovuoden päähän oli riippuvainen luonteeni ja voimakas halu pitää perhe kasassa.Väkivalta aiheuttaa pahaa jälkeä.Itsellä vakava masennus valtavine vihantunteineen ja unettomuutena.Olen päässyt traumaterapiaan ja odotan siltä,että pääsisin surutta jatkamaan omaa elämääni,sillä riippuvaisuus aiheuttaa edelleen haikailua vanhan perään.Mitä tämä kaikki on aiheuttanut lapsille,niin se nähdään vasta vuosien päästä.onneksi olen pystynyt puimaan näitä asioita lasten kanssa.Olen sitä mieltä,että heti pitää kertoa ,jos väkivaltaa tapahtuu,sillä häpeä tilanteesta estää tuomasta väkivaltaa esiin,jos väkivalta jatkuu pitkään.35 vuotta sitä jaksoi uskoa parempaan elämään. nimimerkki riippusilta

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat