laihtuminen normaalipainosesta hoikaksi

Vierailija

Moi! Olen 25-vuotias tytsy. Ja minulla on samanlainen ongelma kuin varmaan monella muulla ennen minua. Eli olen normaalipainoinen,en mitenkään erityisen hoikka,mutta en läskikään.Taas kuten joka vuosi havahdun näin myöhään tajuamaan että kohta pitää alkaa miettiä bikinien ostoa,kunhan ne vain sitten kehtaisi laittaa kesällä päälle. Haluaisin tulla hoikaksi ja kauniiksi nopeasti,osaisiko joku auttaa miten? Olen miettinyt että kuinka paljon lisää voisi normaali laihduttamisen lisäksi laihtua jos käyttäis laihdutuslääkettä? En varmaan saa lääkäriltä mitää, kun ei ylipainoa kumminkaan ole,mutta eikös apteekissa ole se Orlistat Sandoz? Eikö se ole ihan reseptivapaa? Mitenköhän, laihtuiskohan sillä lisää?

Kommentit (1)

Vierailija

Hei! Mä olen käyttäny Orlistat Sadozia laihduttamisen ohella ja laihduin noin kilon viikossa,sen ruokavalion ja liikunnan yhdistelmällä. Ei kannata turvautua pelkästään laihdutuslääkkeisiin vaan liikkua ja urheilla sekä muuttaa ruokavaliota vähärasvaisemmaksi. Kun sitten yhdistät siihen vielä laihdutuslääkkeen voit laihtua noin puolet lisää. Tärkeää on syödä terveellisesti ja monipuolisesti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat